MARGO'S POV
Το αριστερό του χέρι τυλίχτηκε γύρω από τον λαιμό μου και με κόλλησε πιο πολύ πάνω του.
Τον κοιτούσα κοκκαλωμένη και έκπληκτη να με φιλάει ,ανίκανη να πάρω έστω και μια λογική απόφαση. Οπότε έκανα κάτι, που ήξερα να κάνω καλύτερα.
Σήκωσα το χέρι μου να τον χτυπήσω μα μου το έπιασε. Ένιωσα να μου τραβάει το μαλλί προς τα πίσω. Το κεφάλι μου έγειρε προς τα πίσω και το κοίταξα τρίζοντας τα δόντια μου.
«Τι πήγες να κάνεις,Margarita;» ψιθύρισε στο αυτί μου και ξεροκατάπια.Δάγκωσε το κάτω χείλος μου και μου έφυγε ένας αναστεναγμός. Όχι Margo! Μην υποκύψεις. Αλλά διάολε πως να μην υποκύψεις όταν σε φιλάει ο ίδιος ο Ivanov και με αυτόν τον τρόπο;!
Όχι Margo, είσαι θυμωμένη μαζί του ,τι κάνεις; Φύγε απο εκεί!Τον έσμπρωξα με δύναμη μα δεν κουνήθηκε πολύ.
«Τι έγινε;» με ρώτησε και γέλασα. Σοβαρά μου το ρωτάει αυτό;«Καλή συνέχεια ,Alexander.» ψέλλισα σοβαρά και σκούπισα τα χείλη μου. Του γύρισα την πλάτη και βγήκα έξω. Άκουσα κάτι να σπάει στο δωμάτιο μα δεν με ένοιαζε. Έπρεπε να φύγω απο εκεί... Έπρεπε να φύγω πριν κάνω πράγματα ππυ θα μετανιώσω αργότερα.
«Margarita, διάολε περίμενε...» τον άκουσα να με φωνάζει απο πίσω μου.
«Είναι Margo γαμώτο, εντάξει; Margo!» ψέλλισα ενοχλημένη και συνέχισα να περπατάω στον μεγάλο διάδρομο. Θέε μου που είναι η ηλίθια έξοδος;
«Πρέπει να σε δει γιατρός Margarita... Περίμενε» τον άκουσα να λέει από πίσω μου. Ήμουν κουρασμένη και άκρως ενοχλημένη με τα πάντα. Με το φιλί, με τις φωνές του ακόμα και με τον εαυτό μου που επέτρεψα να συμβεί κάτι τέτοιο. Και ο ηλίθιος πονοκέφαλος έκανε την κατάσταση χειρότερη.. Υποτίθεται θα βοηθούσε το παυσίπονο.
Δεν άκουγα πλέον ούτε τον Ivanov από πίσω μου ,ούτε κανέναν. Ήθελα να φύγω από εδώ το συντομότερο δυνατόν. Άνοιξα την πρώτη πόρτα που βρήκα και μπήκα μέσα.
Δύο τεράστιες σκούρες καφέ ξύλινες βιβλιοθήκες κοσμούσαν τους πράσινους τοίχους μπροστά μου. Στην μέση του δωματίου είδα ένα ξύλινο καναπέ με κόκκινη δερμάτινη επικάλυψη. Με την άκρη του ματιού μου έπιασα κάποια κίνηση και γύρισα.
Ένας μεσήλικας άντρας στεκόταν μπροστά από το γραφείο του με το φως από το παράθυρο να το κάνει αδύνατο να διακρίνω το πρόσωπο του.
«Πατέρα, συγγνώμη δεν θέλαμε να σε διακόψουμε...» απο πίσω μου ακούστηκε ο Alexander. Η περιέργεια φούντωσε μέσα μου. Μπροστά μου βρισκόταν ο μεγάλος Ivanov; Αυτό και αν ήταν τύχη. Πλησίασε και κοίταξα το πρόσωπο του. Το αίμα μου πάγωσε...
आप पढ़ रहे हैं
Russian Roulette(✔)
एक्शनΑς παίξουμε ένα παιχνίδι 3 άτομα, 1 όπλο Ποιός θα είναι ο πρώτος που θα δεχτεί την σφαίρα στο κεφάλι; Ποιος θα είναι εκείνος που θα καταλήξει γεμάτος τύψεις,τελικά; «Η γυναίκα είναι σαν την ρώσικη ρουλέτα. Δεν έχει σημασία πόσες σφαίρες απέφυγες ή π...