Πρέπει κάθε υποκείμενο να πράττει έτσι, ώστε να μεταχειρίζεται πάντοτε τους άλλους ανθρώπους- όπως και τον εαυτό του- ως σκοπούς και όχι μόνο ως μέσα των πράξεων του.
Μεταχειριζόμαστε τους άλλους ως "μέσα" και όχι ως "σκοπούς" των πράξεων μας, όταν για παράδειγμα, τους εκμεταλλευόμαστε 'η τους εξαπατούμε, δηλαδή τους συμπεριφερόμαστε σαν κατώτερους απο εμάς.
Τρεις μέρες αργότερα
Πέμπτη 21:27
Το όπλο του στραμένο πάνω μου ενώ στεκόμουν μπροστά του δίχως να κουνήσω ούτε βλέφαρο.
Δεν τον φοβόμουν. Και το ήξερε.
Ήξερε πως είναι η μοναδική του ευκαιρία.
Ήξερε πως με αυτά που ήξερα πλέον ήμουν επικίνδυνη.
Χαμογέλασε και τοποθέτησε το δάχτυλό του στην σκανδάλη.
ΜΠΑΜ
ΜΠΑΜ
«Κατάλαβες τώρα;» Η καυτή ανάσα του Albert έπεφτε στον σβέρκο μου και με γαργαλούσε. Έγνεψα και πήρε τα χέρια του απο τα δικά μου. Απομακρύνθηκε απο πίσω μου και γρήγορα ένιωσα το κρύο να παίρνει την θέση του. Άφησα το όπλο μπροστά μου και πήρα μια βαθιά ανάσα.
«Κατάλαβα.» μουρμούρισα και του χαμογέλασα. Μειδίασε και εμφανίστηκαν λακκάκια στην άκρη των χειλιών του. Ήταν γλυκούλης. Κοίταξε και πάλι το όπλο μπροστά μου.
«Επανέλαβε αυτά που έμαθες σήμερα...» πρόσταξε και μου έδωσε το όπλο αφού το αποσυναρμολόγησε. «Έχεις 15 δεύτερα να το συναρμολογήσεις.» είπε και έγνεψα. «Ο χρόνος ξεκινάει,τώρα!» αναφώνησε και προσπάθησα όσο πιο γρήγορα μπορούσα να συναρμολογήσω το όπλο. «Μπράβο. Μαθαίνεις γρήγορα βλέπω.» μουρμούρισε χαμογελώντας.
«Το έκανα κρυφά απο τον παππού.» παραδέχτηκα. Μειδίασε.
«Μετά τι κάνεις;» με ρώτησε.
«Τοποθετείς τον γεμιστήρα. Ασφαλίζεις, σημαδεύεις και πυροβολείς.» ψέλλισα ενώ έκανα πράξη όσα έλεγα.
«Είσαι καλή μαθήτρια.» με σύγχαιρε και χαμογέλασα.
«Έχω καλό καθηγητή, υποθέτω.» ψέλλισα και γέλασε.
«Α ναι; Να μου τον γνωρίσεις τότε..» ψέλλισε κοιτώντας με και έγνεψα γελώντας.
«Λοιπόν αυτά είναι για σήμερα. Πρέπει να φύγεις,φαντάζομαι.» μουρμούρισε κοιτώντας την ώρα.
CZYTASZ
Russian Roulette(✔)
AkcjaΑς παίξουμε ένα παιχνίδι 3 άτομα, 1 όπλο Ποιός θα είναι ο πρώτος που θα δεχτεί την σφαίρα στο κεφάλι; Ποιος θα είναι εκείνος που θα καταλήξει γεμάτος τύψεις,τελικά; «Η γυναίκα είναι σαν την ρώσικη ρουλέτα. Δεν έχει σημασία πόσες σφαίρες απέφυγες ή π...