Όταν διαλέγεις το λιγότερο κακό από τα δύο κακά,να θυμάσαι ότι παραμένει κακό.
-Max LernerΆνοιξα την γυάλινες πόρτες και μπήκα με ορμή μέσα στην αίθουσα συνεδριάσεων. Οι Sparows με περίμεναν ήδη. Περπάτησα μέχρι την κενή θέση στην κεφαλή του τραπεζιού και τους κοίταξα.
«Σας ευχαριστώ που μαζευτήκατε τόσο σύντομα εδώ. Το εκτιμώ πολύ. Yur, ελπίζω να σας φέρθηκε καλά ο Ramirez...» ψέλλισα σοβαρά και έκατσα στην θέση μου. Έγνεψε.
Φαινόταν αρκετά ταλαιπωρημένος. Τους κοίταξα όλους έναν προς έναν.
Οι Sparrows ήταν ακόλουθοι μου. Αυτονομάστηκαν Sparrows επείδη στα αγγλικά το επίθετο μου μεταφράζεται έτσι.
Στο δωμάτιο αυτό είχαν μαζευτεί άτομα που εμπιστευόμουν και αποκαλούσα οικογένεια. Οι πρώτοι Sparrows. Η πρώτη εφτάδα των ακολούθων μου. Δεν έφερα αντίρρηση.
Ήμουν σε ξένο έδαφος και χρειαζόμουν όση περισσότερη υποστήριξη μπορούσα. Ειδικά τώρα που η κατάσταση είχε ξεφύγει με την μεξικάνικη μαφία και το χάσιμο του Μεγάλου.« Σας κάλεσα σήμερα εδώ για να βρούμε μια λύση για δύο προβλήματα που αντιμετωπίζουμε αυτήν την στιγμή. Ας αρχίσουμε με το πιο απλό. Ο Ivanov . Όπως θα έχετε μάθει μεχρι τώρα είχαμε κλείσει μια συμφωνία με τον Brooks και ο Ivanov δεν σεβάστηκε τίποτα και πήρε όλα τα λεφτά μας. Θα μπορούσα πολύ απλά να τον βγάλω από την μέση μα δεν θέλω να κάνω τίποτα πίσω απο την πλάτη σας.» ψέλλισα και έπιασα με την άκρη του ματιού μου το Al να κουνάει το κεφάλι του δεξιά αριστερά.
«Θέλω την συμβουλή σας. Ξέρετε πόσο πολύ με νοιάζει η άποψή σας. » μουρμούρισα.
«Πιο εύκολο θα ήταν να τον σκοτώσεις, δεν θα δημιουργουσε τόσα προβλήματα. Αλλά απο την στιγμή που είναι υπο την προστασία του Akula τα πράγματα δεν είναι καθόλου απλά, Vorobei...» είπε ο Santiago. Ήταν έμπορος ναρκωτικών. Η νύχτα ήταν ο κόσμος του.
«Μπορούμε να του καταστρέψουμε τα σχέδια..» άκουσα την Alyssa και κοίταξα την σγουρομάλλα γνωστή μου στην άλλη άκρη του τραπεζιού.
«Πρώτα όμως πρέπει να βρούμε το καρφί. Δεν γίνεται ο Ivanov να ήξερε για την συναλλαγή.» πρότεινε και έγνεψα.
«Ωραία. Alyssa το αφήνω επάνω σου αυτό το κομμάτι...» μουρμούρισα.
«Και όταν βρούμε το καρφί τον εξαγοράζουμε και μας λέει για τις συναλλαγές του Ivanov και κερδίζουμε τα χαμένα λεφτά μας.» η φωνή του Tigr ακούστηκε και έγνεψα.
ESTÁS LEYENDO
Russian Roulette(✔)
AcciónΑς παίξουμε ένα παιχνίδι 3 άτομα, 1 όπλο Ποιός θα είναι ο πρώτος που θα δεχτεί την σφαίρα στο κεφάλι; Ποιος θα είναι εκείνος που θα καταλήξει γεμάτος τύψεις,τελικά; «Η γυναίκα είναι σαν την ρώσικη ρουλέτα. Δεν έχει σημασία πόσες σφαίρες απέφυγες ή π...