Αλεξάντερ Στανισλάβοβιτς Ιβανόβ
Ημερομηνία γέννησης : 27/03/ 1985
Γνωστός με τον ψευδώνυμο : Yan ( Γιαν)
Εξωτερική εμφάνιση:
Καστανά μαλλιά ,καφέ μάτια. Γεροδεμένος.
Ύψος :1,85
Φυσική κατάσταση : Άριστη
Άλλα χαρακτηριστικά :
Τατουάζ : Οκτάγωνο κόκκινο αστέρι στο πάνω δεξί μέρος του θώρακα, Μαύρο κρανίο στο δεξί μπράτσο, τίγρης στο αριστερό πόδι συγκεκριμένα στην γάμπα , Νυχτερίδα στο αριστερό μέρος της πλάτης, Ένα τριαντάφυλλο στην αριστερή εξωτερική πλευρά της παλάμης, σπαθί στο κάτω μέρος της πλάτης,χειροπέδες στους καρπούς του, αστέρια στους ώμους του, πολλά μικρά και διακριτικά τατουάζ που δεν μπορούμε να τα ξεχωρίσουμε. Κοσμούν τα μπράτσα του.
Συνήθειες:
Κάθε μέρα ανεξαρτήτως καιρού στις 06:00 βγαίνει από την έπαυλή του φορώντας αθλητικά ρούχα και αρχίζει να τρέχει. Ένα τέταρτο αργότερα τον ακολουθεί μια μαύρη BMW στην οποία βρίσκονται οι σωματοφύλακές του. Κατά τις 8:35 επιστρέφει με το αμάξι πλέον.
Κατά τις 00:15 έρχονται οι πουτάνες του. Καμία δεν κάθεται μέχρι το ξημέρωμα. Μόνο η Roza κάθεται πάντα μέχρι τις 10 το πρωί.
Σταμάτησα να διαβάζω το ντοσιέ μπροστά μου. Έπιασα το τηλέφωνο και κάλεσα την Alyssa. «Θέλω να μου βρεις τα πάντα για μια απο τις φιλενάδες του Ivanov. Την λένε Roza. Δεν ξερω αν είναι το πραγματικό της όνομα ή ψεύτικο. Τα παιδιά που παρακολουθούν το σπίτι του θα σου στείλουν την φωτογραφία της. Περιμένω.» μουρμούρισα και το έκλεισα πριν προλάβει να μου πιάσει συζήτηση. Έπιασα το σταθερό πάνω στο γραφείο μου και κάλεσα τον μπάρμαν.
«Σε πέντε λεπτά να το έχω στο γραφείο μου.» πρόσταξα και το έκλεισα. Αναστέναξα. Είχα έρθει στο κλαμπ μου για να ξεχαστώ λιγάκι και να βγω λιγάκι απο το σπίτι. Ίσως και για να μην νιώθω μόνη. Ξεφύσηξα και κοίταξα πάλι το ντοσιέ.
Τι του είναι η Roza ; Γιατί είναι η μόνη που κρατάει τόσο πολύ; Έχει σχέση μαζί της και δεν θέλει να το μάθουν οι αρχιληστές επειδή απαγορεύεται σε έναν Vor V Zakone να έχει μακροχρόνιες στενές σχέσεις με γυναίκες; Δεν νομίζω να τον ένοιαζε και πολύ...
«Γιατί σε κρατάει;» ψιθύρισα κοιτώντας την φωτογραφία της και ξεφύσηξα. Η πόρτα χτύπησε. Έκλεισα γρήγορα τον φάκελο και τον έκρυψα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Russian Roulette(✔)
AksiΑς παίξουμε ένα παιχνίδι 3 άτομα, 1 όπλο Ποιός θα είναι ο πρώτος που θα δεχτεί την σφαίρα στο κεφάλι; Ποιος θα είναι εκείνος που θα καταλήξει γεμάτος τύψεις,τελικά; «Η γυναίκα είναι σαν την ρώσικη ρουλέτα. Δεν έχει σημασία πόσες σφαίρες απέφυγες ή π...