7. Πρώτη δοκιμασία

954 81 17
                                    

Η αγέλη αναζητά τον αρχηγό της,όχι για το καλό που της προσφέρει,αλλά για την επιρροή του. Και ο αρχηγός αναλαμβάνει καθήκον ,απο ματαιοδοξία ή απο ανάγκη.

-Ναπολέων Βοναπάρτης

Βρισκόμασταν κοντά στον τεράστιο οχυρώνα δυόμιση ώρες μακριά απο την Ν.Υόρκη. Ήμασταν στην μέση ενός δάσους. Μακριά απο τον πολιτισμό.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της Alyssa,κάπου εκεί μέσα βρισκόταν ο Al και βάζω στοίχημα πως δεν ήταν εκεί μέσα με την θέληση του.

Ο οχυρώνας βρισκόταν στην μέση του πουθενά. Κυριολεκτικά.Το δάσος σταματούσε και μετά έβλεπες μια περιοχή γύρω στα πενήντα μέτρα με ένα τίποτα. Ούτε ενα δεντράκι,ούτε ενα λουλουδάκι. Και στην μέση αυτής της περιοχής υπήρχε ο οχυρώνας.

Από την άλλη άκρη της γραμμής με ενημέρωναν για το τι έγινε τελικά με τους αρχιληστές. Δεν είχαν εμφανιστεί. Και τότε όλα τα κομμάτια του παζλ κόλλησαν. Το έκλεισα και χαμογέλασα.

«Είναι η πρώτη δοκιμασία» συμπέραινα. «Θα μπω μόνη. Ακολουθείτε εσείς. Katia θα παραμείνεις στο φορτηγό σε περίπτωση που πάρει η Alyssa.»  ανακοίνωσα και έγνεψε. Κοίταξα τους υπόλοιπους. «Έτοιμοι;» ρώτησα και έγνεψαν.

Πιάσαμε τα όπλα μας και φορέσαμε τα ακουστικά μας. Ο Santiago άνοιξε την πόρτα του φορτηγού και βγήκα. « Ερχόμαστε Al.» ψέλλισα και έκανα νόημα σε έναν απο τους bodyguards μου να μπει μπροστά μου. Δεν θα ήθελα να πεθάνω σε μια απλή δοκιμασία.  Πλησιάσαμε τον οχυρώνα όταν η φωνή του Kot στο αυτί μου με σταμάτησε.

«Κοντά στα δέκα μέτρα νοτιοδυτικά  απο εσάς είναι η ομάδα του Gvozd.» με ενημέρωσε και σταμάτησα τον τύπο μπροστά μου. Τους κρατούσαν όλους σε ένα μέρος; Αμφιβάλλω. Κρυφτήκαμε πίσω απο κάτι δέντρα και αφήσαμε την ομάδα του Gvozd να περάσει πρώτη. Μια ομάδα πέντε ατόμων βγήκαν απο την δασική περιοχή και αρκετά αποφασιστικά κινήθηκαν προς τον οχυρώνα. Όμως προτού προλάβουν να φτάσουν άρχισαν να τους πυροβολούν.

Ξεροκατάπια. Μπορούσαμε να είμαστε εμείς αυτοί εκεί κάτω. Μας είχαν στήσει ενέδρα...

«Kot, είναι παγίδα... Ακόμα και αν ο Al είναι εκεί μέσα ,θα μπούμε πολύ δύσκολα» σχολίασα.

«Πλησιάζουμε προς τα εσάς. Περίμενε μας και μην κάνεις καμία χαζομάρα.» είπε και ρόλαρα τα μάτια μου.  Δύο άτομα βγήκαν για να ελέγξουν την ομάδα του Gvozd .

«Πυροβόλα χέρια,πόδια» πρόσταξα στον bodyguard  και τους πυροβόλησε. Κρυφτήκαμε πίσω από τα δέντρα.

Russian Roulette(✔)Where stories live. Discover now