16. Sunrise

903 74 127
                                    

Την στιγμή που ο κόσμος ερωτεύεται, εκείνη την στιγμή γίνεται και ψεύτης.

- Χάρλαν Έλλισον

«Ο Kot ,εγώ και ο San θα μπούμε στο κοσμηματοπωλείο απο εδώ.» ψέλλισα δείχνοντας με το χέρι μου  την είσοδο του κτηρίου στο σχέδιο. « Εσύ Yur μαζί με τον Tigr θα είστε εκείνη την ώρα στην τράπεζα. «Η Katia μαζί με τον Al θα πάνε να παραλάβουν τα διαμάντια.» εξήγησα και τους κοίταξα.

« Όλα πρέπει να γίνουν γρήγορα.» πήρε τον λόγο ο Tigr. «Όλοι φοράμε γάντια, δεν τα βγάζουμε ποτέ. Δεν αναφέρουμε ονόματα και δεν βγάζουμε τις μάσκες. » τόνισε και όλοι έγνεψαν.

«Οπα περίμενε. Θα χρειαστούμε και εμείς μάσκες;» ρώτησε η Katia μπερδεμένη και ξεφύσηξα.

« Και να ο λόγος που τα ξαναλέμε ξανά και ξανά. Katia εσύ και ο Al θα συναντήσετε τους Κινέζους και θα πάρετε τα διαμάντια. Δεν χρειάζεστε μάσκες. Εσύ θα χρειαστείς όμως αρκετό μεικ απ. Δεν θέλουμε να καταλάβουν πως δεν είσαι εγώ. » ξαναεπανέλαβα.

« Yuri εμείς ξέρουμε την δουλειά μας, δεν χρειάζεται να τα ξαναπούμε...» μουρμούρισε ο Tigr.

«Ει ει τι να πει αυτό;» ρώτησε ενοχλημένος ο San. Η Alyssa του έπιασε το χέρι σε μια προσπάθεια να τον καθησυχάσει. Κοίταξα αλλού.

«Ηρεμήστε. Λοιπόν στις τρεις ακριβώς μπαίνουμε. Ρυθμίστε σωστά τα ρολόγια. Έχουμε στην διάθεση μας έξι λεπτά και δώδεκα δευτερόλεπτα.» τους υπενθύμισα και έγνεψαν.

«Τα παίρνουμε όλα;» ρώτησε ο Kot και έγνεψα.

«Όλα αλλά πρώτα ξεκινάμε με την λίστα που μας έδωσαν οι αρχιληστές. Αν έστω και κάτι απο αυτά λείπει δεν περνάω στην επόμενη φάση. Βασίζομαι πάνω σας.» ψέλλισα και κούνησαν τα κεφάλια τους καταφατικά.

«Θα πάνε όλα θαυμάσια.» ψέλλισε ο Yuri χαμογελώντας.

«Όπως παλιά.» μουρμούρισε χαρούμενη η Katia και χαμογέλασα.

«Θα τους σκίσουμε!» αναφώνισε ο San και γέλασα.

«Μην ξεχάσετε να ελέγξετε αν υπάρχουν τσιπάκια στα χρήματα. Και μην τα ακουμπήσετε με γυμνά χέρια. » ακούστηκε η φωνή του Al και όλοι τον κοιτάξαμε.

Ήταν η πρώτη φορά που δεν ήταν μαζί μας σε αποστολή. Δεν είχε αναρρώσει πλήρως και δεν ήθελα να ρισκάρω να τον πάρω μαζί μου.

«Ξέρουμε φίλε. Λες και το κάνουμε πρώτη φορά» είπε γελώντας ο Tigr και τον χτύπησε στον ώμο απαλά. Ο Al τον κοίταξε ενοχλημένος και τον είδα να σφίγγει το μπαστούνι του. Έσμιξα τα φρύδια μου.

Russian Roulette(✔)Where stories live. Discover now