27. Wait for me to come home

604 66 24
                                    

«Δεν υπάρχει σπίτι πια για μένα» μουρμούρισα και με πλησίασε.

«Και βέβαια υπάρχει Margo.» με διαβεβαίωσε.

«Δεν γυρνάω, Tigr.» τόνισα και κούνησε το κεφάλι του αρνητικά.

«Σταθήκαμε επιτέλους στα πόδια μας, Margo. Βρήκαμε νέα βάση, είμαστε έτοιμοι αυτή την φορά. Θα τον βρούμε και θα τον σβήσουμε.»

Τον κοίταξα σοβαρή, χωρίς να μιλήσω.

«Ξέχνα το Tigr. Να είσαι ευγνώμων που είσαι ζωντανός. Συνέχισε να ζεις την ζωή σου. Μην μπλέκεις εκεί απο όπου δεν μπορείς να επιστρέψεις.» ψέλλισα. Δεν ήθελα να χάσω και αυτούς. Αν ξεκινούσαμε αυτόν τον πόλεμο δεν θα την βγάζαμε ζωντανοί. Ή θα σκοτώναμε ή θα μας σκότωναν. Όλους. Χωρίς καμία εξαίρεση. Και δεν θα ήθελα να τους δω να πεθαίνουν. Δεν μπορούσα να ξέρω πως για ακόμα μια φορά τους απογοήτευσα.

«Ακούς τι λες; Που πήγε η Margo που ήξερα;» ρώτησε.

« Δεν θέλω να σας οδηγήσω ξανά στην καταστροφή. Θυσιάσατε πάρα πολλά για εμένα. Δεν θέλω να θυσιάσετε και την ζωή σας. Είναι δική μου μάχη.» σταύρωσα τα χέρια μου στο στήθος μου.

«Παραμένεις πεισματάρα.» σχολίασε και μειδίασα. Με κοίταξε και χαμογέλασε λοξά. Έβγαλε απο την πίσω τσέπη έναν φάκελο διπλωμένο στα δύο και τον έτεινε προς τα εμένα. Τον κοίταξα. « Ο San ήθελε να σου δώσω κάτι. Σε περιμένουμε, Margo. Όλοι μας. »τόνισε. Θα είναι και ο Yuri εκεί; Με συγχώρεσε;«Χρόνια Πολλά» έγνεψα αδιάφορα και έπιασα τον φάκελο.

Άνοιξα ανυπόμονα τον φάκελο και ξεδίπλωσα το χαρτί.

Μέσα απο το χαρτί έπεσε μια φωτογραφία και μια πρόσκληση. Έσμιξα τα φρύδια μου και έσκυψα να τα σηκώσω.

Ήταν ένας υπέρηχος και μια πρόσκληση. Πάρτι για να γιορτάσουμε τα χαρμόσυνα νέα. Θεέ μου θα γίνουν γονείς! Χάιδεψα την ασπρόμαυρη εικόνα και σήκωσα το βλέμμα μου. Ο Tigr είχε φύγει.

Έπιασα το γράμμα.

"Margo, σου γράφω κρυφά. Κανείς δεν πρέπει να ξέρει για αυτό το γράμμα. Πριν λίγες βδομάδες έμαθα πως θα γίνω πατέρας. Είμαι τόσο τυχερός που παντρεύτηκα την Aly και σε λίγο καιρό θα είμαστε μια οικογένεια. Μα δεν μπορώ να προχωρήσω ξέροντας πως το τέρας που σκότωσε την αδελφή μου,περπατάει ελεύθερος. Σε παρακαλώ Margo. Άσε τους εγωισμούς και γύρνα. Σου δώσαμε άπλετο χώρο και χρόνο για να συνέλθεις. Ξέρω που είναι ο Ivanov...- S"

Άφησα το γράμμα κάτω και έτριψα το πρόσωπο μου.

Που θέλει να μπλέξει ο San... Ειδικά τώρα που η Alyssa είναι έγκυος. Δεν σκέφτεται τον κίνδυνο που βάζει όχι μόνο τον εαυτό του αλλά και την Alyssa με το αγέννητο παιδί τους...

Russian Roulette(✔)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt