Lupus dentis, taurus cornis: Ο λύκος με τα δόντια και ο ταύρος με τα κέρατα επιτίθεται.
Η σιδερένια πόρτα της κρύας εκείνης αίθουσας σε μια απο τις φυλακές της Νότιας Αμερικής ,άνοιξε με ένα έντονο τρίξιμο κάνοντας τον Santiago να απομακρύνει το κεφάλι απο τα χέρια του και να κοιτάξει προς την κατευθύνσή της.
Ήταν χαμένος εδώ. Αποκλεισμένος απο τον έξω κόσμο.
Δεν ήξερε τίποτα απο όσα συνέβησαν.
Ήταν μπερδεμένος.
Τρομοκρατημένος.
Όχι για τον εαυτό μου όμως.
Αλλά για την αγαπημένη του Aly και την κόρη του.
Είχε ξυπνήσει σε ένα παρόμοιο κελί και για μέρες ολόκληρες κανείς δεν του εξηγούσε τι συνέβη.
Λίγες μέρες αργότερα όμως ευχόταν να μην μάθαινε καν.
Τον κατηγορούσαν για φόνο της Anett Jedois και για την απόπειρα δολοφονίας της δικής του Aly. Νόμιζε πως ζούσε σε έναν εφιάλτη.
Ο ίδιος δεν θυμόταν τίποτα απο όσα συνέβησαν. Όποιος του την είχε στήσει, είχε καταφέρει να τον ενοχοποιήσει τόσο καλά που ο ίδιος έπιασε τον εαυτό του να σκέφτεται, πως ίσως όντως τρελάθηκε και προσπάθησε να της κάνει κακό.
Μα ήταν αδύνατον αυτό. Λάτρευε με όλο του το είναι την Alyssa του. Δεν υπήρχε περίπτωση να της έκανε κακό.
Οι μπάτσοι τον πίεζαν με συνεχείς ανακρίσεις. Δεν του έδιναν νερό, φαγητό. Του είχαν στείλει και έναν τύπο μπας και του πιάσει συζήτηση και τους τα πει όλα. Μα ο Santiago ήταν μαθημένος σε αυτά. Δεν τον επηρέαζαν.
Ο Ivanov Jr. όπως συνήθιζε να λέει τον Alex,κατάφερε να πάει να τον δει μετά απο πέντε μέρες.
Τα νέα δεν ήταν και τα καλύτερα.
Και με τους καλύτερους δικηγόρους που είχε στην διάθεσή του ο Alex, θα κατέληγε στην φυλακή για πολλά χρόνια.
Ο Alex έκανε ό,τι μπορούσε για να βοηθήσει τον Santiago. Ήταν κομπλέ τυπάς και τον συμπαθούσε παρά το γεγονός πως η συμπάθεια ήταν μονόπλευρη.
Καταλάβαινε την δύσκολη κατάσταση στην οποία βρισκόταν ο Santiago. Έπρεπε να τον βγάλει απο εκεί πριν τον αποτελειώσουν σε κάνα κελί και το γράψουν ως αυτοκτονία.
Μα οι μπάτσοι τον είχαν πιάσει για τα καλά. Και ήξεραν και για τις συνδέσεις του με την Ρώσικη Μαφία και πιο συγκεκριμένα με την Margarita Vorobiova η οποία ήταν και αυτή κατηγορούμενη για τον φόνο της Anett.
YOU ARE READING
Russian Roulette(✔)
ActionΑς παίξουμε ένα παιχνίδι 3 άτομα, 1 όπλο Ποιός θα είναι ο πρώτος που θα δεχτεί την σφαίρα στο κεφάλι; Ποιος θα είναι εκείνος που θα καταλήξει γεμάτος τύψεις,τελικά; «Η γυναίκα είναι σαν την ρώσικη ρουλέτα. Δεν έχει σημασία πόσες σφαίρες απέφυγες ή π...