Bună!
Prima carte cu care voi începe este "Dincolo de copaci" de BogdanFlorian92 .
Recunosc ca m-a surprins într-un mod foarte plăcut, nu mă așteptam să fie atât de bună și de umană, de perfectă și de uimitoare.
Autorul a reușit să transmită atât de bine sentimentele personajelor încât am râs și plâns odată cu ele. Am trecut prin toate stările posibile.
De la indignare, frustrare, compasiune, la iubire și fericire.O carte care mi-a ajuns la suflet și nu-mi va ieși prea curând.
Învățăm treptat odată cu personajele să ne învingem temerile, să luptăm pentru fericire, împotriva propriilor gânduri și împotriva tuturor demonilor și obstacolelor apărute. Învățăm să iubim și să ne acceptăm pe noi înșine. Învățăm să nu mai avem atât de multe prejudecăți și să înțelegem mult mai bine viața.
Am descoperit cartea aceasta de curând. Și de 10 ore citesc la ea. Am ajuns doar în câteva ore la capitolul 20. Nu mă pot opri din citit. O iubesc. Este foarte captivantă și scrisă extraordinar de bine.
Mă face să plâng mai ceva ca un bebeluș.O carte cu adevărat grozavă.
"Dincolo de copaci se află pădurea pe care noi nu o vedem din cauza lor.
Suntem orbiți de prejudecăți și nu mai suntem capabili să distingem adevărata față a oamenilor din jurul nostru. Nu le vedem sufletul...
Doar inocenții, cei neatinși de măști, autentici, pot să vadă frumusețea pădurii.
Copacii pot forma o pădure sau pot alege să trăiască singuri. La fel și oamenii.Christine Martin își pierde familia la numai trei ani și își petrece cincisprezece ani într-un orfelinat. De aici este alungată imediat ce a împlinit optsprezece ani și este nevoită să supraviețuiască. Sufletul ei generos îi scoate în cale oameni minunați, dar și nemernici. Unul dintre aceștia este Alexander Smithson, fiul lui Aaron Smithson, omul de afaceri care a răpit averea familiei sale. Alexander este la fel de cinic și arogant ca și tatăl său. El îi urăște și disprețuiește pe cei săraci. Întâlnirea dintre el și Christine este explozivă. În numai o lună, el reușește să o facă să-și piardă micile economii și să fie închisă in arestul poliției. "
*
Primul meu capitol!! Sunt foarte entuziasmată . Recunosc că voiam să încep cu o altă carte, dar aceasta m-a fascinat complet. Scriitorul este genial!
Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. xx
CITEȘTI
Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤
RandomCând intrăm pe wattpad cu toții ne dorim sa găsim o poveste bună, atât de bună încât să ne lase fără răsuflare, sa o simțim și să ne simțim pe noi înșine. Îmi place atât de mult wattpad, să citesc atâtea povești uimitoare, minunate, uneori devin fru...