Buuună!
O carte minunată și foarte bună pe care v-o recomand și pe care am citit-o de curând se numește Cliché și este scrisă de Clarissa
Nu se poate să n-o citiți! Este atât de frumoasă povestea, personajele, ne învață chiar lecții de viață. Am descoperit-o din întâmplare și n-am mai putut lăsa telefonul din mână până n-am terminat-o. Cartea ne învață să fim mai puternici, să nu ne lăsăm pradă suferinței, problemelor deoarece cu timpul și persoana potrivită ele se vor rezolva. Asta este Victoria pentru Sin, persoana potrivită și invers. Nu pot trăi unul fără celălalt, se ajută reciproc. Cu trecerea timpului sentimentele lor devin din ce în ce mai puternice și greu de ascuns. Își neagă sentimentele unuia pentru celălalt până când acest lucru devine imposibil. Plângeam de fiecare dată când se despărțeau, se răneau reciproc. Cartea asta e o lecție de viață, iar Victoria ar putea fi un model de urmat. I s-au întâmplat atât de multe și nu s-a lăsat doborâtă, iar când se afla la limită, acolo era Sin, în spatele ei, sprijinnind-o, fiindu-i alături. Trebuie să o citiți! Neapărat!
Descrie atât de bine sentimentele oamenilor, este atât, dar atât de umană și frumoasă în același timp. Scriitoarea chiar a realizat ceea ce și-a propus, este incredibilă!
Știu că nu veți rata incredibila poveste dintre Sin și Victoria, nimeni nu poate!
Este frumoasă, tristă, dar amuzantă pe alocuri, și imposibil de ratat! <3"Aceasta nu este o poveste de dragoste, cât o poveste despre dragoste.
Sin Corton și Victoria Hathaway credeau ca nu au nimic altceva in comun decât strada pe care locuiesc.
Totul se schimbă cand, după o petrecere, Tori se trezește în patul vecinului ei iar acesta îi propune să simuleze o relație.《 - Timpul întrebărilor, am spus smulgând niște fire de iarbă. Era vânt afară și începusem să simt frigul; părul meu îmi intra în ochi și abia puteam să-l văd bine. Acesta ridică privirea înspre mine încuviințând și facându-mă să înțeleg că puteam să continui jocul. Înainte să rostesc cuvintele am respirat adânc:
- Cum o cheamă?
Dacă nu aș fi petrecut atât de mult timp cu el în ultima perioadă aș fi spus că acele cuvinte nu avuseseră niciun efect asupra sa, dar îl cunoșteam: își încordase maxilarul iar această reacție îmi confirma toate dubiile pe care le avusesem în legătură cu comportamentul și cuvintele sale.
- Pass, raspunse el ridicandu-se și îndepărtându-se de mine.》"*
Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. xx
CITEȘTI
Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤
RandomCând intrăm pe wattpad cu toții ne dorim sa găsim o poveste bună, atât de bună încât să ne lase fără răsuflare, sa o simțim și să ne simțim pe noi înșine. Îmi place atât de mult wattpad, să citesc atâtea povești uimitoare, minunate, uneori devin fru...