Capitolul 5- O zi poate schimba totul

6.4K 104 14
                                    

Buună, dragilor!

A cincea carte pe care v-o recomand este "O zi poate schimba totul" de AlexandraDaryy

Cartea este super interesantă, am stat o zi întreagă, chiar si noaptea să o termin, aproape 90 de capitole. Nu am putut-o lăsa până nu am terminat-o.
Are tot ce-i trebuie. Este captivantă, foarte interesantă, emoționantă, cu o poveste incredibil de  frumoasă, personajele ne transpun ceea ce simt și ceea ce trăiesc și ne transmit toate emoțiile posibile. Mie chiar mi-a plăcut cartea!

"Sofia. O fată frumoasă, puternică, sensibilă, problematică, isteață, sexy și mereu pusă pe șotii. Alături de sora ei de suflet, prietena ei cea mai bună, sunt irezistibile și împreună doboară orice obstacol.
Anthony. Un tip înalt, mai bătrân cu 5 ani decât Sofia, serios, amuzant, carismatic, un barbat care are toată lumea la picioare, un actor pus pe banca de rezervă. Împreună cu tovarășii lui au toate fetele pe care și le doresc și sunt remarcați in toate cluburile și barurile în weekenduri. În urmă cu câțiva ani, Sofia și Anthony au avut o scurtă relație, dar din care el a ieșit cu stângul. Însă aceștia sunt nevoiți să se căsătorească ca Anthony să intre în posesia bunurilor, pe care bunica lui i le-a lăsat moștenire. Li se pare amuzant la început, dar când sunt priviți îndeaproape de lumea din jur și de camerele de vedere și sunt puși să locuiască sub același acoperiș, în același pat, și nu au voie să divorțeze timp de un an și nici să dezvăluie adevărul despre căsătoria lor. Ce se va întâmpla cu ei? Ei bine, vă dau un mic pont: drogurile, minciunile, suspiciunile, influența și alcoolul vor interveni între ei. Dar oare vor reuși aceste lucuri să îi apropie sau să îi despartă?"

*
Ascultați melodia de la media. Este grozavă!

Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. Vă aștept părerea. xx

Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum