Capitolul 10- Jocul măștilor

4.1K 75 39
                                    

Heii!
O carte foarte bună pe care v-o recomand este "Jocul măștilor" de DreamSmileLive

Doamne, cât iubesc cartea asta!
Este absolut uimitoare și a reușit într-un timp foarte scurt să mă cucerească.
Scriitoarea este extraordinar de bună, descrie extrem de bine totul și ne face să ne îndrăgostim iremediabil de Charity și Ace.💓
Au atâta chimie, totul se întâmplă și se desfășoară atât de frumos încât citești cu drag fiecare capitol. Pe mine m-a convins de la primul. Nu pot descrie în cuvinte cât de frumoasă este această carte și cât de mult îmi doresc ca voi să o citiți! Dacă ar fi publicată cred că aș cumpăra-o din prima secundă, iar în viitor sper ca scriitoarea s-o publice pentru că chiar merită să fie văzută și citită de cât mai multe persoane.

DreamSmileLive îmi place enorm de mult povestea, chimia celor doi și relația pe care ai reușit să o clădești!
Te felicit, mă bucur că o scrii și sunt foarte curioasă să văd ce se întâmplă în continuare și cum se va termina.

Cartea este potrivită pentru adolescenți și cred că pentru toate vârstele încât povestea cucerește încă de la primul capitol. Povestea este cum am mai spus, frumoasă, interesantă, te face să aștepți cu "sufletul la gură" fiecare capitol, fiecare notificare, ne-au fost descrise atât de bine sentimentele personajelor încât am râs și plâns odată cu ele, m-am bucurat de fiecare moment frumos dintre Ace și Charity, pentru că sunt cu adevărat uimitori. Un cuplu perfect!  Charity este un model de urmat, deși este tânără are multe responsabilități cărora le face față cu brio iar Ace o va ajuta, va descoperi dragostea si se va intreba cum a putut să trăiască fără ea, fără Ace care îi este mereu alături, o sprijină și o iubește.  Sunt făcuți unul pentru celălat, se potrivesc perfect și cine-ar fi crezut că de la prima lor întâlnire care a ieșit cu scântei și cu tricoul murdar de cafea al lui Charity, se va ajunge la o poveste atât de perfectă și complexă. Iubesc cartea și de-abia aștept un  nou capitol. Chiar îmi doresc ca voi să o citiți, iar cei care au citit-o să-mi lase părerea in comentarii. Sunt sigură că vi se pare la fel de grozavă!
  "- Am știut din prima clipă că erai nebuna din camioneta de marfă, iubito!" - Ace
   Ador replica asta! Pur și simplu o ador. Charity credea că Ace nu mai știa de faptul că ei se întalniseră întâmplător pe stradă, când el rămăsese, de fapt fascinat de ea și o recunoscuse din prima clipă in care a vazut-o în liceu, în locul lui, și anume sera. ❤

*
Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. xx

Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum