Capitolul 16- Nouăzeci de secunde

2.7K 78 22
                                    

Heii!

A șaisprezecea carte pe care v-o recomand este "Nouăzeci de secunde" de SmileToTheKiller

Cartea asta este genialăă!

Mi-a plăcut foarte mult de aceea v-o recomand. O poveste superbă de iubire, o poveste de viață, un vis destrămat într-o clipă și multă durere. Cartea promite multe și vă veți îndrăgosti într-o clipă de personaje, am rămas fascinată de Kaleb și Beverly, și pot spune că îi ador. Este impresionantă! Cartea este impresionantă, povestea lor este impresionantă! Este ceva diferit, ceva ce nu găsești în fiecare zi pe wattpad, nu este o poveste clișeică și cu siguranță merită citită. Fiecare moment este descris extrem de bine, personajele au un caracter puternic și sunt la fel de bine conturate. Beverly constituie un model pentru mulți. Are o fire foarte puternică, deși a suferit enorm de mult, nevinovată fiind, cu ajutorul lui Kaleb a reușit să se ridice. El a fost cel care a susținut-o și a protejat-o, persoana în care Beverly avea cea mai mare încredere. Povestea lor de iubire este nemuritoare, se completează reciproc, separați nu există, dar împreună sunt de neoprit, sunt dependenți unul de altul și fac un cuplu extraordinar.

Finalul a fost perfect! A meritat absolut tot. Fiecare zâmbet, fiecare nerv pe care mi l-a provocat în momentul în care lucrurile nu ieșeau așa cum îmi doream eu.

Ador "hai că înțelegi tu"
Replica aia este pur și simplu genială și o să înțelegeți și voi la momentul potrivit :))

《 Când visele ţi s-au prăbuşit de pământ şi s-au spart, vrei să rămâi pentru totdeauna în iluzia siguranţei şi a echilibrului pe care ţi-ai creat-o. ❞Nu îmi este teamă de nimic, pentru că am trăit toate coșmarurile pe care le-am avut vreodată.❞ Carte inspirată de „Mare Tranquillitatis" scrisă de Katja Millay. 》

*
La media aveți trailer-ul.

Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. xx

Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum