Capitolul 27- Din greșeală

1.9K 30 4
                                    

Buună!

A douăzeci și șaptea carte pe care v-o recomand este "Din greșeală" de MarinaMarina24

Doamne, genială cartea asta, am murit de râs cu personajele principale, asta până nu am început să plâng. Știți vorba aia "după atâta râs vine plâns" :)))
Am savurat-o! Citeam fără oprire, complet captivată de poveste, de personaje, e imposibil să nu-ți placă, mai ales că eu sunt o mare iubitoare și devoratoare a romanelor de dragoste.
Iar ăsta a început într-un fel... mamă, mamă, vă las pe voi să descoperiți.

Scriitoarea a făcut o treabă grozavă. Intensitatea cu care am citit... am terminat-o repede, atât pot să spun.

Certuri și neînțelegeri, în mod normal aș începe cu iubire și dragoste, dar asta e puțin atipică, la fel ca primul capitol. 😂 care mi-a plăcut enorm.

Iubire, pasiune, dragoste, gelozie, momente comice sau dramatice, de-a râsu'-plânsu'.

Are și un volum doi, dar cu alte personaje principale, nu spun cine, că vă dau spoiler, dar care nu este finalizat. Este și acela bun, doar că mă enervează foarte mult M.J. care este incredibil de indecis. Aruncați și acolo o privire.

Primul volum merită citit. Oh, da! Credeți-mă!

"Când iubești și ești rănit, mai poți ierta?

El și ea, doi oameni total diferiți se îndrăgostesc, un lucru au în comun însă, mândria. Se tachinează și se rănesc reciproc, niciunul nevrând să cedeze.

Din greșeală!"

O carte care te ține cu sufletul la gură!

Ascultați și melodia de la media.

Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii.  xx

Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum