Capitolul 39- Eden

1.4K 19 13
                                    

Bună!

A treizeci și noua carte pe care v-o recomand este "Eden" de AndradaRzm

O carte frumoasă și emoționantă. Mi-a plăcut enorm.

O poveste de dragoste cu suișuri și coborâșuri. Poate prea multă suferință, lacrimi amare, decizii pripite și dureroase.

Frumoasă, tristă. Uimitoare.

Dovada clară că iubirea există și trebuie să luptăm pentru ea.
Dovada că speranța moare ultima.

O carte care te ține cu sufletul la gură și cu telefonul în mână pentru a afla finalul. Pentru că este imprevizibilă și te ține într-un suspans incredibil.
Mie, recunosc, mi-a fost frică de final.

Jairo și Heaven sunt niște luptători. Luptă împotriva tuturor obstacolelor.
Se iubesc în ciuda tututor celor ce sunt împotriva lor. Un cuplu minunat.

O carte mult prea frumoasă și o poveste uimitoare. Jairo a devenit personajul meu favorit din carte.😍

Pot spune că am trăit odată cu personajele. M-am enervat, supărat și iubit odată cu ele.
Cu aceeași intensitate!
Autoarea a reușit să transmită foarte multe prin intermediul cărții. A reușit să ne facă să ne îndrăgostim de ea.

"Ce înseamnă lupta pentru iubire? Jairo Delgado se refugiază în propria lume, lasând întrebările să-i acapareze mintea întrutotul: Oare se va întoarce? Această întrebare îi presa toracele de aproximativ patru ani. Renunțase la familie, pasiuni și lucrurile care alădată-i aduceau fericire. Ce rost aveau toate acestea fără ea? Femeia care l-a învățat să iubească și l-a înălțat spre cer, mai sus de stele. Apoi, într-o zi, inima-i bate din nou și respirația-i devine accelerată. Acei ochi verzi pe care i-a iubit încă din prima clipă, se întorc. Jairo nu așteaptă, ci decide să-i vorbească frumoasei Heaven Evans, însă înainte să o facă, află că ea l-a înlocuit. A înlocuit iubirea pe care i-o purta și pentru a doua oară, reușește să-i distrugă inima. Lupta lui pentru dragoste nu se sfârșește, întrucât, este dispus să-i pună lumea la picioare, în schimbul iubirii ei. Suferință. Iubire. Speranță. Toate aceste sentimente într-un singur trup. Este dispus Jairo să lupte până la capăt? Sau va renunța înainte ca adevăratul război să înceapă?"

*
La media aveți trailer-ul.

Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. xx

Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum