Capitolul 45- Minunea din viața mea

1.2K 19 11
                                    


Bună!

Acesta este un capitol special în care o să vă recomand un episod foarte emoționant, o poveste adevărată din viața unei  femei uimitoare, o mamă eroină.

Minunea din viața mea scrisă de Paper_smile nu poate fi descrisă în cuvinte. Povestea ei pare ireală.

De-a dreptul emoționantă. Într-un cuvânt, incredibilă.

Am stat cu "sufletul la gură" și cu lacrimi în ochi pe tot parcursul lecturii dorindu-mi  ca povestea ta să aibă un final fericit.

Ești incredibilă, mămico!

Un model și un om extraordinar.
Foarte curajoasă și pentru asta te admir mult. Cu siguranță nu sunt singura. Nu multe femei ar fi avut tăria și rezistența ta.

Băiețelul tau este foarte norocos pentru  că te are ca mămică.

O familie superbă, cu o poveste tristă, dar cu final fericit. ❤

Cum a spus și scriitoarea, este o lecție despre răbdare și credință. O lecție de viață care ne face pielea de găină, admirând-o tot mai mult pe femeia aceasta minunată  care ne dă un exemplu puternic. Și muult curaj.

Dovada clară, după părerea mea, că viața bate filmul.

"Această povestire este un episod din viața mea. Este o poveste adevărată, este o lecție  despre răbdare, perseverență și supraviețuire.
Este despre ceea ce înseamnă să fii mamă de copil născut prematur, despre ceea ce este dispusă să facă o femeie  pentru a-și strânge la piept copilul... într-un cuvânt... despre VIAȚĂ!

La mulți ani, femeie minunată!

La mulți ani, femei frumoase, astăzi este despre noi.

*
Ascultați melodia de la media❤

Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum