Buună!
A douăzeci și patra carte pe care v-o recomand este "The Angel of Death" de SmileToTheKiller
Este o carte foarte, foarte bună, care mi-a plăcut enorm.
Este foarte complexă și mi se pare imposibil să nu-ți placă, o carte pe gustul tuturor, iar scriitoarea prea genială.
Am devorat cartea aceasta!Am trăit prin povestea lor. Am simțit ceea ce ei au simțit.
Am plâns, am râs, am citit cu sufletul la gură toate capitolele.
Mult suspans, iubire, intrigă, foarte bine scrisă, pur și simplu nu ai cum să te plictisești.Este gro-za-vă!
Ador cuplul Jack- Sky.
Sunt atât de drăguți și frumoși împreună. Adorabili❤O carte extraordinară pentru care nu am cuvinte. Sper doar ca o veți citi ce-i ce nu au făcut-o încă.
Lui Sky îi este frică să mai iubească, își urăște viața. Totul se schimbă când în viața ei apare Jack. Multă durere, tristețe și momente de maximă tensiune. Dar iubirea poate trece peste orice. Să fie și cazul lor? Citiți cartea și spuneți-mi părerea voastră în comentarii.
Ador descrierea. Este perfectă!
"Viața este împărțită în doar 3 părți: trecut, prezent și viitor.
Alergăm de trecut spre viitor ignorând cu desăvârșire prezentul. Apoi îl regretăm. Pentru că suntem oameni. Suntem departe de perfecțiune.
Dar cineva nu aleargă după nimic. Cineva care a pierdut totul, nu vrea să mai alerge. Nu mai poate.
Skylar este singură. Și-a pierdut familia, iubitul, iar în final s-a pierdut și pe ea. Dar nu își urlă suferința. O ține doar pentru ea, pentru că nu-i mai pasă. Nu crede în Dumnezeu. Nu vrea să creadă că există cineva atât de rău încât să-i fi luat tot ce avea mai de preț.
Și totuși... nu i-a luat chiar tot. A lăsat-o în viață, ar trebui să se mulțumească cu asta. Nimeni nu înțelege de ce chiar dacă se mișcă, vorbește și respiră, susține că este moartă.
Jack nu e mulțumit de viața lui. Nu are cum să fie, doar nu are mare lucru. Nici nu a avut vreodată. Nu știe ce e aia fericire. Dar nu îi pasă. Merge mai departe prin ceea ce numește el "viață". Nu prea are de ales, așa că o face."
*
Melodia de la media îmi place mult. Și mi se pare că se potrivește, într-o oarecare măsură. Mai mult înainte de întâlnirea cu Jack. Poate și după despărțirea de el. Dar nu mai zic mai multe :))Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră.
Vă puuup!
CITEȘTI
Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤
RandomCând intrăm pe wattpad cu toții ne dorim sa găsim o poveste bună, atât de bună încât să ne lase fără răsuflare, sa o simțim și să ne simțim pe noi înșine. Îmi place atât de mult wattpad, să citesc atâtea povești uimitoare, minunate, uneori devin fru...