Capitolul 37- O noapte în patul unui...《străin》

1.8K 30 40
                                    

Bună!

O carte minunată și foarte frumoasă, care te lasă fără cuvinte este "O noapte în patul unui 《străin》" de roxannewilde3121001

Mi-a plăcut. Mult! Scriitoarea este absolut minunată. Foarte implicată.
Am citit acum ceva timp cartea, trebuia să o recomand mult mai devreme, dar de curând am recitit-o, și m-am îndrăgostit din nou de ea.
A fost prima carte pe care am citit-o de la ea și m-a cucerit. M-a făcut să vreau să le citesc și pe celelalte. Și sunt perfecte. O să le recomand. Vi le recomand.

Dragoste, pasiune, mister, tensiune.

Tot ceea ce-i trebuie unei cărți.

Te ține cu sufletul la gură.

Te gândești într-una cine este criminalul și din ce cauză.
Cine este persoana care vrea să facă atât de mult rău și trăiești la maxim momentele de pasiune și iubire dintre personaje. Îi ador toate cărțile!
Polițist și romantic. Ce să-mi doresc mai mult? :))

Sper că o veți citi, și vă asigur că nu veți regreta nicio secundă, din contră, veți deveni dependenți. Și sunt destule cărți cu care vă puteți hrăni.
În prezent, tot ce-mi doresc este un capitol la "Cine dansează moare" îmi place enorm cartea😍

Ador personajele, modul în care s-au întâlnit și cel în care s-au reîntâlnit.
Felul în care evoluează relația lor.

roxannewilde3121001 ești uimitoare și îți mulțumesc pentru cărțile minunate cu care reușești de fiecare dată să ne cucerești.

"Aparent căsătorită cu un bărbat necunoscut, povestea lui Carolinne Colchester începe atunci când aceasta sfârșește în patul unui străin pe care îl întâlnește într-o noapte de beți.
Femeia consideră că nu îl va mai reîntâlni pe misteriosul și frumosul bărbat care îi lăsase dulci amintiri, până într-o noapte petrecută la muzeu .
Se pare că, Sean Dylan este bogat, arogant și determinat să o facă să cedeze în fața seducției lui, astfel încât, aceștia ajung să cadă de acord în privința unei relațiide scurtă durată. Simpla lor existență se complică atunci când Carolinne este martorul principal într-un caz de crimă, devenind și prada omului care este în spatele atacului. Acum Sean este mai determinat ca oricând să o protejeze pe Carolinne de posibila moarte care o așteaptă, încăpățânarea și caracterul femeii înrăutățit de aflarea simplei lui identități, face din aceasta o misiune imposibilă, o misiune plină de pasiune și plăceri nebănuite de inocenta Carolinne .
Brusc, secretele ies la iveală, iar sentimentele vor fi destăinuite. Vor reuși cei doi să rămână împreună până la adânci bătrâneți în fața unui viitor incert și nesigur amenințat de umbrele trecutului și ale unor uneltiri diabolice?"

*
O carte minunată. Îmi face o reală plăcere să o citesc oricând.

Lăsați-mi părerea voastră în comentarii și uitați-vă și peste celelalte cărți la fel de grozave pe care le voi recomanda.

Nu uitați să votați. 😚😚

Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum