Buună!
A treizeci și cincea carte pe care v-o recomand este Seria Prenupțial de Daldya
Mi-a plăcut enorm. O carte foarte frumoasă. Multe povești de dragoste care se îmbină perfect.
Preferata mea a fost cea a lui Emily și Christian. Am adorat-o! Cei doi sunt perfecți împreună. Au depășit toate obstacolele pentru a fi împreună.
Christian reușește să o facă pe Emily să fie sigură pe sentimentele lui, pe ale ei, si nu îi este deloc ușor, deoarece Emily este destul de dificilă, mie mi-a dat dureri de cap, nu vreau să-mi imaginez cât de greu i-a fost lui.Toate personajele au un temperament puternic. Așa că înarmați-vă cu multă răbdare, vă spun de acum, sa fiți pregătiți :))
Este o carte grozavă, care merită citită. Eu nu am mai putut-o lăsa din mână. M-a captivat complet.
Sper ca o veți citi.
O carte la care am râs foarte mult, cu lacrimi, la care m-am emoționat și pe care am trăit-o odată cu personajele.
Scriitoarea a făcut o treabă foarte bună. A reușit să transmită. Ceea ce e destul de important.
Ne putem alege preferații. Pentru că sunt multe cupluri. Multe perspective.
Certuri, despărțiri, dramă. Momente în care m-am enervat. Dar măcar a meritat. Finalul e uimitor. Perfect.
Reușește să ne captiveze. Încât vrei să afli finalul. Deznodământul.
Pe care îl afli doar citind.
*
Ascultați melodia de la media. Mi se pare că se potrivește și îmi place foarte mult.Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. Sunt curioasă dacă ați citit-o, dacă mi-ați împărtășit părerea, vreau să știu propria voastră părere. Așa că nu ezitați să mi-o spuneți. xx
Dacă știți cărți bune, îmi puteți spune, de asemenea.
"#1. Formarea unui întreg
Pentru a salva casa familiei sale, Emily Bett Rickards, o tânără în vârstă de douăzeci și șapte de ani, proprietara unei librării ar fi în stare de orice. Dar nu s-a gândit niciodată că va accepta să se căsătorească cu fratele geamăn al prieteniei ei. De care în adolescență era îndrăgostită. Chris Evans este un tânăr miliardar dar care pentru a intra în posesia averii sale are nevoie disperată de o soție. Dar după o serie infinită de peripeții, destinul și mama natură le oferă o lecție de viață prin care vor uita în întregime de Acordul care a pus temelie relației de cuplu.#2. Răsturnări de situații
Morgan adoră să aibă relații de o seară, să schimbe încontinuu femeile cu care își petrece timpul liber. Spre deosebire de prietenul său cel mai bun, Chris Evans, pe el îl sperie gândul că o dată și o dată trebuie să se așeze la casa lui. Dar ce se întâmplă după o întâlnire sub semnul divertismentului care se transformă în ceva deosebit? Ceea ce rămâne de văzut este modul în care va reacționa el în fața situației create. Va reuși să o depășească cu capul sus sau va fugi cât de departe?#3. Totul va fi bine...
Ruggero a încercat în nenumărate rânduri să o facă să înțeleagă pe Emily că el are sentimente pentru ea. Dar, de fiecare dată când se apropie, nu face altceva decât să o facă să se îndepărteze și mai mult de el. Între timp, întâlnește o blondă, neobișnuită cu o mulțime de reguli impuse. Cred amândoi că este o joacă, tot ce se întâmplă între ei până în momentul în care se întâmplă inevitabilul. Despre ce este vorba o să aflați doar citind. Și răspunzând la următoarele enigme. Ce se întâmplă când nu reușești să alegi persoana potrivită?Cum o recunoști, că ea este?În viața de zi cu zi cine ar trebui să aleagă, inima sau creierul?"
CITEȘTI
Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤
RandomCând intrăm pe wattpad cu toții ne dorim sa găsim o poveste bună, atât de bună încât să ne lase fără răsuflare, sa o simțim și să ne simțim pe noi înșine. Îmi place atât de mult wattpad, să citesc atâtea povești uimitoare, minunate, uneori devin fru...