Heiii!
A douăzeci și treia carte pe care v-o recomand este "Viața de vis" de VergiB
Este o carte foarte bună, frumoasă, o poveste emoționantă... mi-a plăcut extrem de mult, citind-o pe nerăsuflate, devorând-o.
O poveste uimitoare, niște persoane care au trecut prin toate obstacolele întâlnite... impresionantă și impresionată de povestea lor uimitoare de iubire.Credeti-mă că nu am putut să las telefonul din mână până nu am terminat-o. Și îmi venea să dau cu el de pereți, mulțumesc Domnului că nu am făcut-o, atunci când mă enervau și nu-și recunoșteau sentimentele sau se despărțeau.
Autoarea a reușit să transmită atât de bine sentimentele personajelor încât am râs, m-am bucurat odată cu ele, m-am simțit îngrozitor în același timp cu ele. Povestea este presărată cu iubire, certuri și despărțiri, gelozie și toate cele. Merită citită, vreau să-mi lăsați părerea voastră în comentarii.
Ador cuplul format din Monica și Chad❤ sunt atât de frumoși împreună...fac un cuplu grozav.Un final pe măsura așteptărilor și pe măsura cărții.
Cartea este foarte bine scrisă și aștept și continuarea, care mi se pare foarte interesantă.
"Monica Benett, frumoasă și ambițioasă. Nu suportă minciuna și aroganța, dar e dispusă să plece capul, pentru a-i oferi fiului său o viață mai bună.
Chad Aanderson, frumos, bogat și arogant. După moartea soției sale devenise rece și insensibil.
Singurele persoane care îi vedeau adevarata față, erau mama sa, cel mai bun prieten, James, și cea mai importantă persoană din viața sa, fiul său, Andrew.Când Monica acceptă să lucreze pentru el, nu se așteaptă ca asta să îi schimbe viața pentru totdeanua. Chad reprezinta categoria depersoane pecare o disprețuia cel mai mult, însă când începe să-l cunoască mai bine... totul se schimbă.
Iar când se implică și foștii lor parteneri... visul se transformă în coșmar. Vor reuși să treacă peste obstacole?"*
O carte pe care sper că o veți citi, pentru că merită!O să încerc să postez mai des, dar m-am axat în ultimul timp pe cealaltă carte, pe care sper să o citiți.
La media aveți o melodie care mi se pare că se potrivește mult cu cartea. Ascultați-o.
Lăsați-mi parerea voastră în comentarii și nu uitați să votați. xx
CITEȘTI
Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤
RandomCând intrăm pe wattpad cu toții ne dorim sa găsim o poveste bună, atât de bună încât să ne lase fără răsuflare, sa o simțim și să ne simțim pe noi înșine. Îmi place atât de mult wattpad, să citesc atâtea povești uimitoare, minunate, uneori devin fru...