Bună!
O carte de suflet pe care v-o recomand este "Drako" de KieraAslog
Nu cred că această carte are nevoie de cuvinte, pentru că este mai presus de ele.
Tot ce știu este că m-a cucerit și m-am îndrăgostit iremediabil de personaje.Una dintre cele mai bune cărți pe care le-am citit. Surprinzătoare și amuzantă, îți intră fără niciun dubiu în suflet și nu-ți mai iese! Totul datorită talentului pur al scriitoarei.
O carte la care evoluăm odată cu Drako și Joanna, superbă, minunată, la care am plâns o grămadă și am sperat. Am sperat la un final fericit pentru cei doi. Am sperat să fie fericiți după toată suferința îndurată pe nedrept. Fără să vă dau spoilere, totul este uimitor. De la început până la sfârșit.
"E Drako, nu drace" este monumentală. Ador replica aia.
Scriitoarea este uimitoare! Cu un mod de scriere extraordinar, frumos, curat. Reușește să ne captiveze și să ne facă să rămânem. Să le fim alături personajelor în călătoria lor.
Pur și simplu am devorat-o.
Așteptam cu nerăbdare fiecare capitol. Mai ales în perioada în care scriitoarea posta zilnic. Drako devenise o parte din viața mea pe care o așteptam cu nerăbdare și care reușea să mă binedispună instantaneu.Toate tachinările, replicile, momentele dintre Drako și Joanna sunt geniale și cuceresc inima tuturor. Intrăm atât de tare în pielea personajelor încât simțim cu aceeași intensitate, poate chiar mai mare emoțiile și trăirile lor.
Atâtea scenarii, conspirații, emoții și palpitații care nu pot fi descrise în cuvinte.O carte pe care am simțit-o și am trăit-o în adevăratul sens al cuvântului.
F Ă R Ă C U V I N T E ."Drako (Latura sa viciată) Despre băiatul care a renăscut din foc. Atunci când destinul aduce împreună două persoane care nu ar fi trebuit să mai aibă de-a face, lucrurile nu ies niciodată cum trebuie. Drako și Joanna nu au nimic în comun, cu excepția unui trecut cumplit și a unor legături ce le vor pune atât existența lor, cât și a persoanelor din jur, în pericol. Minciuni, secrete, lacrimi și pasiuni, totul se îmbină în cercul vicios ce-i înconjoară, iar singura modalitate în care se mai pot salva, este să-și dea foc sentimentelor, făcându-le scrum.
Cartea conține limbaj licențios și scene de erotism (nu prea multe, nu prea explicite) Comedie romantică, cu puţină tragedie."*
La media aveți trailer-ul.Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. xx
CITEȘTI
Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤
RandomCând intrăm pe wattpad cu toții ne dorim sa găsim o poveste bună, atât de bună încât să ne lase fără răsuflare, sa o simțim și să ne simțim pe noi înșine. Îmi place atât de mult wattpad, să citesc atâtea povești uimitoare, minunate, uneori devin fru...