Buună!
A douăzeci și cincea carte pe care v-o recomand este "Falsa identitate" de marianamirelaoprea
O carte foarte frumoasă, emoționantă, plină de sensibilitate, inspirațională și motivațională. Te motivează să fii mai bun, mai atent cu cei din jur. Autoarea a reușit ceea ce și-a propus. A transmis multe emoții.
Am citit-o pe nerăsuflate. Atât de mult mi-a plăcut.
Avem atât de multe de învățat de la personajul principal, feminin, Joanna, poate fi, și este, de fapt, un model pentru mulți. Un model de bunătate, altruism, frumusețe interioară.O altă lecție pe care o învățăm este aceea că banii nu reprezintă totul în viață. Ne ajută să ne plătim facturile, dar adevărata fericire vine din oamenii pe care îi iubim, care ne iubesc și ne sunt alături.
Atunci când avem ocazia cu toții ar trebui să facem ceva, pentru cineva.
Un necunoscut, un apropiat. Nu contează. Ceea ce conteaza este să facem pe cineva fericit.Să aducem un zâmbet pe buzele cuiva care a uitat să zâmbească.
Asta ne face mai buni, mai umani, într-o lume în care aceste lucruri sunt tot mai rare.Să fim cu toții o Joanna, să ajutăm. Este o provocare!
Revenind la această carte care chiar merită citită, tot ceea ce pot să vă spun este că nu veți regreta că ați citit-o.
Cartea este publicată, o puteți achiziționa dacă doriți.
"Joanna Edwards, este o tânără bogată pentru care banii, luxul și bijuteriile sunt ultimul lucru pe lista ei, pentru că primul este să ajute nevoiașii.
Bunătatea și mărinimia ei sunt atât de mari, încât de cele mai multe ori se deghizează pentru a ajunge în mijlocul sărmanilor.
Din prea multă iubire și grijă pentru felul ei de a fi, tatăl ei încearcă să-i facă cunoștință cu un tânăr pe măsura ei, și anume Nicholas J. Newcomen.
Având propria părere despre Nicholas, un bărbat prost crescut, rece ca un sloi de gheață, arogant, lipsit de scrupule, și cel mai rău, îngrozitor de bogat, Joanna refuză cu desăvârșire.
Ironia sorții, face ca cei doi să se întâlnească întâmplător, tocmai când Joanna este deghizată în prostituată.
Rănită în propria mândrie că nu este crezută în ceea ce privește identitatea sa, și mai ales ciudatul mod în care destinul o aruncase pentru a-l cunoaste pe ultimul om pe care l-ar fi dorit, cântărește situația creată, iar adevărul o surprinde peste măsură.
Are ocazia să cunoască adevărata față a persoanei pe care tatăl ei o admiră mult.
Va reuși Joanna să-l convingă pe îndărătnicul Nicholas că nu întotdeauna lucrurile sunt ceea ce par, și de cele mai multe ori pot lua o falsă identitate?..."O scriitoare minunată care reușește să transmită foarte bine sentimentele personajelor, făcându-te să treci printr-o mulțime de stări.
*
Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. xx
CITEȘTI
Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤
RandomCând intrăm pe wattpad cu toții ne dorim sa găsim o poveste bună, atât de bună încât să ne lase fără răsuflare, sa o simțim și să ne simțim pe noi înșine. Îmi place atât de mult wattpad, să citesc atâtea povești uimitoare, minunate, uneori devin fru...