Buună!
A treizeci și patra carte pe care v-o recomand este "Între obsesie și iubire" de Missvisan
Una dintre cele mai frumose cărți pe care le-am citit. Mi-a plăcut enorm.
O carte grozavă care merită citită. Am citit cu o plăcere și intensitate de neimaginat.. pur și simplu trăiam povestea odată cu protagoniștii.
Mă enervam. Mă enerva Theodora cu încăpățânarea ei. Rău de tot. Îmi venea să o dau cu capul de ceva să-și dea seama că Nicholas este cel mai potrivit pentru ea, că o iubește.O poveste de iubire superbă, adevărată care depășește multe obstacole.
Nici nu mi-am dat seama când am terminat-o, deși are destul de multe capitole.
Scriitoarea este foarte bună, m-a făcut să ador cartea asta. Fără exagerări.
Are iubire, pasiune, o chimie imensă între protagoniști, muultă acțiune, îmi venea să sparg ceva numai la câte tensiuni au fost. M-a ținut pe jar. Mai ales din cauza lui Harun și Kemal ( o să știți despre ce vorbesc, nu vă spun mai multe, doar că m-au enervat îngrozitor)Iar Theodora mi se pare atât de încăpățânată... de multe ori încăpățânarea asta i-a adus probleme. Faptul că-l ura pe Nicholas la început... tot ceea ce el a făcut pentru ea... îl face bărbatul perfect înarmat cu muultă răbdare.
Epilogul a fost perfect.
*
Ascultați melodia de la media. Mi se pare că se potrivește cu cei doi.Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. xx
*
"Abia aștepți să ai parte de un nou început, să lași totul în urmă și să pleci cât mai departe de ceea ce ai urât toată viața. Dar ce se întâmplă când după o vreme te întorci și ești atrasă într-un amalgam de emoții contradictorii? Ce faci când sentimentele sunt mai izbitoare decât voința ta dominată de orgoliu? Când zici că vrei să scapi de trecut, ghiara lui se înfige mai adânc în piele și chiar dacă vrei să pleci, îți lasă urme adânci. Nicolas și Theodora își vor distruge psihicul unul altuia până ce inevitabilul se va întâmpla. Dar dacă ceva întunecat este mai puternic decât ceea ce îi unește pe cei doi?Iubire sau obsesie? 《Urăsc să te iubesc, dar ador să te scot din minți ...》 《Te iubesc de aici și până spre calea Lactee!》"
CITEȘTI
Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤
RandomCând intrăm pe wattpad cu toții ne dorim sa găsim o poveste bună, atât de bună încât să ne lase fără răsuflare, sa o simțim și să ne simțim pe noi înșine. Îmi place atât de mult wattpad, să citesc atâtea povești uimitoare, minunate, uneori devin fru...