Heii!
A șaptesprezecea carte pe care v-o recomand este "27 tattoos" tradusă de Just_kill_me_now
Încă de la primul capitol m-a cucerit. Am găsit-o din întâmplare și mi-a plăcut enorm de mult. Cartea este grozavă, personajele sunt incredibile. Acțiunea este la persoana a 2 a. Autoarea ne permite să fim noi personajul principal.
Trebuie să vă spun că această carte are un final tragic, oricum ați fi aflat din primele capitole pentru că scriitoarea a specificat acest lucru dar eu nu am vrut să cred și credeți-mă că am fost devastată. Povestea era atât de frumoasă și când lucrurile mergeau perfect, atunci s-a întâmplat. Nu o să vă spun ce s-a întâmplat pentru că veți afla singuri, dar este cu adevărat trist și nu există persoană care să nu fi plâns, de asta pot să vă asigur, pur și simplu personajele nu meritau asta, de aceea nu-mi plac finalurile triste, le consider nedrepte pentru personaje, măcar în cărți și filme lumea să fie roz :))) Chiar a fost o carte foarte bună, emoționantă, cu părți amuzante și personaje minunate, din această carte învățăm că iubirea chiar poate schimba un om, iar Harry este dovada vie. Iubirea lui pentru N.T. l-a schimbat și a devenit o persoană mult mai bună. Și el a salvat-o pe N.T. a făcut-o mult mai sigură pe ea, mult mai liberă, amândoi au învățat să iubească și să acorde o nouă șansă acestui sentiment nou și străin pentru amândoi.
Momentele au fost atât de bine conturate, replicile și scenele, scriitoarea chiar a făcut o treabă bună și sper că o veți citi!
Mi se pare că această carte se potrivește foarte bine cu filmul "Ghost/ Fantoma mea iubită"
Este un film cu adevărat emoționant pe care îl ador! Vă las la media trailer-ul.Lăsați-mi un vot și follow dacă apreciați.
Vă aștept părerea voastră în comentarii.
XOXO"N.T. se mută în Cheshire după divorțul părinților săi. Locuiește acum, alături de mama sa, într-o parte bogată a orașului numit Holmes Chapel. Viața sa nu ar putea fi mai bună, cu notele perfecte, prezența completă și fundalul bogat. Asta până în momentul în care îi atrage atenția lui Harry Styles. Cunoscut pentru nu-prea-buna sa reputație, cei doi sunt precum doi poli opuși, însă Harry niciodată nu a renunțat la o provocare.
- Această poveste conține teme pe care unii cititori le-ar putea considera deranjante, precum: cuvintele obscene, injuriile, scenele violente, abuzul de droguri și de alcool. - Toate drepturile de autor îi revin fostei @thecollarboneslut ."
CITEȘTI
Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤
RandomCând intrăm pe wattpad cu toții ne dorim sa găsim o poveste bună, atât de bună încât să ne lase fără răsuflare, sa o simțim și să ne simțim pe noi înșine. Îmi place atât de mult wattpad, să citesc atâtea povești uimitoare, minunate, uneori devin fru...