Heii!
A paisprezecea carte pe care v-o recomand este "Ultima ploaie" de MiraCharis
Cartea e foarte frumoasă, genială și incredibil de mișto. Am stat ore în șir, non-stop să o citesc și asta mi se întâmplă doar când dau peste o carte super bună, și trebuie să recunosc că am dat peste câteva :))
Cum spuneam, cartea chiar merită citită iar scriitoarea a făcut o treabă extraordinară!
Este interesantă, palpitantă, te face să aștepți cu "sufletul la gură" următorul capitol.
Pe mine chiar m-a prins povestea și sper că veți avea aceeași părere, nu, de fapt sunt sigură că veți avea aceeași parere.
Mă bucur că este finalizată și o pot termina imediat, mai am doar câteva capitole, nu știu ce aș fi făcut dacă trebuia să aștept după următorul capitol, atât de mișto mi se pare.
Hase și Barbara chiar fac un cuplu grozav, poate prea tare, iar tachinările lor sunt pur și simplu delicioase, la fel și vocabularul lor.
Chiar sper că o veți citi, îmi place la maxim și sunt extrem de entuziasmată că am gasit-o."Ultima ploaie" creează dependență, asemeni unui drog pe care odată ce- guști nu-i mai poți rezista.
Bineînțeles că sunt certuri și despărțiri dar asta fac împăcarea mai dulce, iar la ei este ca mierea ( dacă știți ce zic :))) 😏
Cred că ați înțeles faptul că m-a cucerit această carte și cât de recunoscătoare îi sunt scriitoarei pentru că a publicat-o! ❤
Din moment ce ați început primul capitol vă asigur că nu o veți mai lăsa, asta-i clar! :)
Și nu doar Barb și Hase sunt delicioși, frumoși, superbi, amuzanți și o mulțime de alte lucruri, ci și celelalte personaje care se întrec în glume și tachinări.
Are tot ceea ce-i trebuie, sarea și piperul, are acțiune, chiar foarte multă, dragoste, iubire, scene amuzante, veți găsi totul la ea. M-a cucerit complet!
Pot spune că este și originală, scenele sunt relatate perfect, iar personajelele sunt conturate la fel de bine."Se spune că Englewood e cel mai periculos cartier din Chicago, toată lumea ocolește zona aceea din pură dorință pentru supraviețuire. Golani, impostori, criminali, toți se aliază împotriva oamenilor de rând. După ce se vede obligată să-și găsească un loc stabil de muncă, Barbara Weller se trezește aruncată în bârlogul celor mai neîmblânziți oameni unde își găsește, de fapt, singura speranță de care are nevoie ca să trăiască. Îl găsește pe el.
Hase Archer e cel mai problematic bărbat, el conduce întregul cartier după regulile sale și luptă cu sălbăticie contra poliției care îi invadează teritoriul. Când își eliberează iubirea sin sigiliu, știe că urmează să-i ruineze Barbarei toată viața, aducandu-i Barbarei cea mai brutală ploaie în suflet. Ar face orice ca să o protejeze de el, de absolut tot, dar Barbara nu vrea sa fie salvată. S-au cunoscut de mici dar au fost despărțiți. S-au reîntâlnit acum, dar ea nu-și poate aduce aminte de el. Simte doar că îl iubește dinainte să-l fi cunoscut."Cartea este locul 1 în ficțiune generală.
*
Aveți la media trailer-ul.#1-wattpad❤ vă mulțumesc mult pentru lecturi. <3
Dacă apreciați, nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. xx
CITEȘTI
Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤
RandomCând intrăm pe wattpad cu toții ne dorim sa găsim o poveste bună, atât de bună încât să ne lase fără răsuflare, sa o simțim și să ne simțim pe noi înșine. Îmi place atât de mult wattpad, să citesc atâtea povești uimitoare, minunate, uneori devin fru...