Bună!
O carte foarte bună pe care v-o recomand este "Lacătul dragostei" de Den-issa
Interesantă, cu un subiect despre care eu nu am mai citit și despre care mai vreau să citesc.
Dacă știți astfel de cărți, spuneți-mi, atât în format fizic, cât și pe wattpad.
Revenind, am descoperit cartea aceasta într-un interviu scris de -sincerity, căreia îi mulțumesc enorm. Uitați-vă peste cartea ei, pentru că puteți descoperi scriitori noi și cărți foarte bune.
Mi s-a părut interesantă încă de la primul capitol. Apoi, din ce în ce mai interesantă.
Nu era finalizată, iar după ce am terminat capitolele, extrem de repede, apropo, așteptam cu inima mică ceea ce se va întâmpla, fiind într-o tensiune de nedescris, neștiind ce fel de final va alege scriitoarea, ce se va întâmpla mai departe, cum vor reuși să treacă cei doi peste toate obstacolele care le apar în cale.
Rania și Aman sunt fără niciun dubiu un cuplu superb. Neașteptat, dar incredibil de frumos.
Cu toate că povestea lor este complicată, dragostea lor este imensă. Mi-am dorit enorm ca cei doi să rămână împreună, în ciuda a tuturor celor care se împotrivesc.
Nu pot explica în cuvinte cât de mult iubesc această carte. Cât de mult îmi plac cei doi. Au foarte multă chimie și îți este foarte ușor să înveți să iubești această carte.
Este minunată!
Te ține cu sufletul la gură.
Te face să-ți imaginezi o mie de scenarii în care protagoniștii, personajele principale să fie fericite.
O carte, cum am mai spus, minunată.
Îți dă multe palpitații. Atât ea cât și scriitoarea.
Și fiindcă ne-a plăcut atât de mult primul volum, scriitoarea ne oferă un al doilea volum interesant și promițător asupra căruia trebuie să aruncați neapărat o privire.
" 《Lacătul dragostei 》prezintă o iubire care la început părea imposibilă. Acțiunea se petrece în Arabia.Rania are 18 ani, tatăl ei este musulman, iar mama ei a fost englezoaică. Ea a locuit cu mama ei în Anglia încă de la vârsta de doi ani, când părintii ei au divorțat. Dar când mama ei moare, ea fiind minoră este nevoită să se mute la tatăl ei în Arabia Saudită, unde femeile sunt discriminate și neîndreptătite. La vârsta de optsprezece ani este obligată e tatal ei să se căsătorească cu Aman, care mai are încă două sotii. Ea nu poate concepe să își împartă soțul cu alte două femei, așa că îl respinge pe frumosul musulman încă de la început. Aman este un tânăr bărbat de 24 de ani. Ii place plăcerile pe care viața i le-a dăruit și se bucură de toate privilegiile de a fi musulman. El este moștenitorul unei familii bogate și privilegiate și nu se abate de la nimic pentru a o avea pe Rania la picioarele lui. Este un bărbat dur, egoist și crede că femeia trebuie să fie supusă bărbatului. El va încerca să o supună pe sălbatica Rania, va încerca să o pună la picioarele lui și să îi acorde respect, așa cum fac și celelalte două sotii ale lui. Dar oare va reuși? Sau Rania îi va fura inima si îl va transforma în sclavul ei?"
*
Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii.V-ar plăcea să fac un capitol în care vă recomand cărți pe care le-am citit în format PDF și care mi-au plăcut foarte mult? xx
CITEȘTI
Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤
RandomCând intrăm pe wattpad cu toții ne dorim sa găsim o poveste bună, atât de bună încât să ne lase fără răsuflare, sa o simțim și să ne simțim pe noi înșine. Îmi place atât de mult wattpad, să citesc atâtea povești uimitoare, minunate, uneori devin fru...