Capitolul 8- Asha

4.2K 78 22
                                    

Buună, dragilor!

A opta carte pe care tocmai am citit-o și care mi-a plăcut foarte mult și pe care v-o recomand din toată inima se numește Asha și este scrisă de writterwannabe2112
Cartea este emoționantă, o poveste frumoasă, "ludică", cum obișnuiește scriitoarea să spună. Cartea are două  părți, la fel de frumoase și interesante. Asha 1 si Asha 2. Sper că o veți citi. Este bună, te ține în suspans, "cu sufletul la gură". Se citește rapid, am citit-o în cateva ore, nu am putut lăsa telefonul din mână, atât de captivată am fost.
Povestea celor doi, Ash și Atlanta începe în timpul facultății. Clasic la început. Se urăsc, se detestă, dar ajung să se iubească din tot sufletul. Povestea lor de iubire este presărată cu iubire, multă iubire, certuri și despărțiri. Gelozie și momente comice și amuzante, replicile celor doi fiind un deliciu. Am numai cuvinte de laudă la adresa scriitoarei care a reușit să îmbine atât de fumos povestea, să contureze personajele cu atâta dragoste și frumusețe! Aștept cu nerăbdare un nou capitol din al doilea volum, capitol care va apărea mâine :)
Sunt sigură ca o veți citi și veți avea aceeași părere ca și mine! Vă aștept părerile referitoare la carte, chiar sunt curioasă de ceea ce credeți.

  "《- Care e faza cu tatuajele? îl întreb stânjenită și curioasă în același timp.

-Nu știu, care e faza cu Atlanta? îmi râde malițios în față, iar eu nu pot decât să oftez.

-Doar ți-am adresat o întrebare. Mă încrunt în speranța că îl voi speria.

-Vei învăța când mai crești, îmi șoptește, iar respirația sa caldă mă face să tremur și să-mi mușc limba."》

Atlanta Simons a fost întotdeauna fata cu cele mai mari note și cele mai mari aspirații.

Toată copilaria și adolescența și le-a petrecut studiind, iar sentimentul de iubire i-a fost străin. Lucrurile se schimbă atunci când intră la universitatea pentru care a muncit și îl întâlnește pe Ash, un băiat foarte diferit față de cei pe care Atlanta îi  cunoaște, atât la înfățișare, cât și la caracter.
Deși nu îl suportă, simte, în același timp, că nu poate sta departe de acesta cu toate că știe că reprezintă o amenințare. Cu șarmul și aroganța sa fără cusur, Ash îi atrage atenția Atlantei reușind să o scoată din sărite de fiecare dată când se întâlnesc, asta făcand-o pe fată să își dorească tot mai mult să îl cunoască pe misteriosul tatuat de care nu mai poate scăpa. Două firi opuse pot avea însă un numitor comun.

Oare este vorba de iubire și în cazul lor? Oare o poate iubi Ash pe Atlanta așa cum își dorește ea să fie iubită? Vor reuși să treaca peste judecățile celorlalti sau vor renunța la tot ce au clădit împreună din cauza unui joc stupid?

Urmăriți povestea nemuritoare și clasică a celor doi și  vă veți îndrăgosti indubitabil de... Asha."

Cartea este locul 1 în dragoste și wattpad. Mulțumesccc ❤

Vă aștept părerea.

*
Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii.

Ador melodia de la media! xx

Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum