Capitolul 19- O pereche criminală

2.8K 46 9
                                    

Buună!

A nouăsprezecea carte pe care v-o recomand este "O pereche criminală" scrisă de Davine_Vesco și @lexinewman20. Este genială!
Amuzantă, o comedie romantică presărată cu scene de acțiune și mister. Este foarte bine scrisă, cu replici spumoase și delicioase care te fac să râzi cu lacrimi, la propriu:))
Într-un singur cuvânt, EXPLOZIVĂ.
I-am adorat pe Carol și Jace din prima clipă ❤ Doamne, cât îi iubesc! Deși Jace e capabil să scoată din minți pe oricine și mă enerva enorm când se comporta urât cu Carol sau o rănea. O punea să treacă prin multe situații neplăcute, dar mai era și protectiv, gelos sau îi făcea tot felul de declarații de dragoste. Se tachinau reciproc și aveau o așa bună chimie. Era un moment în care am crezut că el e bipolar :)))
Treceam printr-o mie de stări într-o fracțiune de secundă. Mă bucuram, mă întristam și mă amuzam teribil. Să nu mai zic de momentele cu ei doi împreună care erau geniale și absolut  adorabile❤❤❤
O scenă pe care nu o voi uita niciodată este cea în care cei doi au făcut sex în public, pe capota mașinii. Toți îi priveau și îi filmau, ajunseseră staruri internaționale, clipul lor ajungând EXTREM de viral. Am zis că mor la scena aia😂

  Oricum, povestea lor merită. A ajuns una dintre preferatele mele ❤ și sper că o veți citi și veți avea aceeași părere. Vă aștept comentariile.
Apropo, finalul a fost total  surprinzător și nu m-am așteptat deloc la un așa deznodământ. :)

"Eliberati din inchisoare, cei cinci tineri aflati sub aripa lui Simon, ascunsi intr-o casa din inima padurii care inconjoara orasul Grand Forks, sunt obligati sa faca lucruri pe care nu le credeau posibile. Cinci oameni diferiti, dar cu trecut asemanator, urmeaza regulile stricte ale sefului lor fara chip, intrand in jocul lui si eliminand nume mari de pe lista sa neagra si aparent interminabila. Pe langa faptul ca nu-si gaseste locul nici dupa doi ani petrecuti sub acelasi acoperis cu colegii ei, Carolina este nevoita sa duca un al doilea razboi – de data aceasta personal – cu cel mai bun asasin din casa lui Simon. Jace se dovedeste a fi pus pe cearta mereu, un barbat cu adevarat letal, facandu-i englezoaicei viata un infern, inducand-o in eroare de cele mai multe ori si dandu-i sperante desarte in ceea ce priveste sentimentele acestuia pentru ea. Iubirea si ura se imbina intr-un volum exploziv; cei cinci trec prin situatii limita care ii apropie si ii face o echipa speciala, insa asta nu alunga nici pe departe teama de un viitor necunoscut. Oare ce se va intampla cu ei dupa ce lista neagra a lui Simon se sfarseste?"

*

  Melodia de la media mi-a venit în minte gândindu-mă la ei.

Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. xx

Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum