Capitolul 28- Dincolo de infinituri

1.7K 24 5
                                    

Buună!

A douăzeci și opta carte pe care v-o recomand este "Dincolo de infinituri" de DreamSmileLive

Efectiv, m-a lăsat fără cuvinte. Una dintre cele mai frumoase cărți pe care le-am citit.
Ador subiectul, personajele, acțiunea, absolut tot. M-a prins foarte tare povestea de dragoste dintre protagoniști, nu m-am plictisit nicio secundă. Cred că am evoluat în același timp cu cartea, cu personajele, Bella și Braedan. Îmi place atât de mult evoluția lor, a relației lor. S-au sprijinit  și vindecat reciproc.
Acea chimie dintre ei care te lăsa fără aer. Serios. Râdeam și plângeam deopotrivă cu ei. Detestam momentele în care erau certați sau despărțiți din cauza orgoliului lor.

O carte care merită citită! Categoric. Nu veți regreta, v-am spus, printre cele mai bune cărți. Iar scriitoarea este grozavă, toate cărțile ei sunt uimitoare. Fără exagerare!
Vă puteți convinge și singuri. Mi-a plăcut foarte mult și volumul doi, care nu este finalizat, perspectiva altor persoane, nu vă spun cine, vă las pe voi să vedeți. Stric surpriza :))

"Anxietatea reprezintă o stare de neliniște, însoțită de palpitații, jenă în respirație, întâlnită în unele boli de nervi. Ca și tulburarea de stres- posttraumatică.
Depresia este o stare mentală de tristețe care durează pe perioade îndelungate.
Amandouă sunt tratate în instituții de reabilitare cu ajutorul terapiei, unde multe altele se regăsesc.
Dar cine se gândea că iubirea este salvarea din mâinile amândurora? Sentimentele puternice de fericire de elimină pe cele de panică, stres și tristețe.
Iar vindecarea fiecăruia este în mâinile celuilalt."

Ador întâlnirile dintre cei doi. Și îi iubesc pe cei doi. De un infinit de ori!❤

*
La media aveți trailer-ul.

Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii.

                              xx

Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum