Bună!
O carte foarte bună pe care v-o recomand este "Chic" scrisă de Pufosenie
Mi-a plăcut enorm, în special povestea de dragoste a celor doi protagoniști.
Cartea este minunată și foarte emoționantă, o poveste care merită citită și care transmite un mesaj bun. Transmite!
Foarte captivantă, cu replici amuzante, siropoase, situații neprevăzute, triste.
Aveți răbdare și citiți-o până la final. Pentru că o să vă surprindă. Și o să vă facă să râdeți. Și să zâmbiți. Cu gura până la urechi.
Știm cu toții cât de minunată este scriitoarea. Și cât de talentată este. Fermecându-ne pe absolut toți cu Skin. O carte pe care nu ai cum să nu o adori. Din primul moment. O găsiți pe profilul ei, dacă nu ați citit-o, deși mă îndoiesc serios.
"(Finalizată)❞ Am căscat și am deschis ușa, mergând pe hol către baie. Mi-am înghițit saliva în momentul în care l-am văzut pe Xander la bustul gol, acoperit doar de un prosop. Era prea devreme pentru mine să am fantezii? M-am frecat la ochi cu mâinile, așteptând să dispară, însă el era încă pe hol. Și ce bine arăta! Mirosul gelului său de duș era ademenitor, iar trupul lui mă făcea să poftesc, mai ceva ca înghețata. - Poți să nu te mai holbezi la mine, a spus cu accentul lui franțuzesc. Am țipat, acoperindu-mi ochii. Deci era real! Și ce naiba căuta la mine în casă? Și de ce era gol?- Uhm, cum de..., am încercat să spun, dar tot îi analizam trupul. Hormonii mei îmi cereau să recurg la fapte păcătoase, însă nu m-ar fi deranjat dacă le-aș fi ascultat. Era prea greu să stau lângă el așa. - Oh, mamă! am exclamat, urmărind o dâră de apă, scurgându-se de-a lungul abdomenului său. Xander avea un rânjet obraznic, necaracteristic lui. De obicei, părea confuz și se dădea neștiutor de atracția mea față de el. Însă acum părea să nu ignore totul, ci într-un fel savura atenția primită. - Wallington, făcu el doi pași spre mine. E normal să mă vrei. Sunt tânăr, carismatic și irezistibil. Adolescentele de vârsta ta sunt în limbă după mine. Am izbucnit într-un râs nervos, observând aroganța cu care îmi vorbea. Minunat! Aveam de-a face cu un narcisist de prima clasă.❞Drăguța și dolofana Kayla, trece printr-o schimbare majoră. Reușind să scadă în greutate, ajunge fata ideală, care atrage atenția fiecărui băiat. Rănită și respinsă în trecut, decide să se răzbune pe băieți, frângându-le inima. Păcat că profesorul de franceză, Xander Kloud, îi va da de furcă"
*
Ascultați melodia de la media. Nu are neapărată legătură cu cartea, dar îmi place mult. Sper să vă placă și vouă!Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. xx
CITEȘTI
Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤
RandomCând intrăm pe wattpad cu toții ne dorim sa găsim o poveste bună, atât de bună încât să ne lase fără răsuflare, sa o simțim și să ne simțim pe noi înșine. Îmi place atât de mult wattpad, să citesc atâtea povești uimitoare, minunate, uneori devin fru...