Capitolul 30- Anihilează-mi rațiunea

1.4K 21 4
                                    

Buună!

A treizecea carte pe care v-o recomand este "Anihilează-mi rațiunea" de AllexisChristianne

O carte pe care o ador!
Îmi place prea mult și aștept cu nerăbdare următorul capitol pentru că nu este finalizată, dar merită cu adevărat citită.
Nu mă mai săturam de ea, de personaje, de întreaga acțiune.
M-am îndrăgostit de Darren. E preferatul meu😍 și este prea perfect.
Tipul perfect. Perfect pentru oricine și mai mult decât perfect pentru Ley. Și eu de-abia aștept ca cei doi să fie împreună. Ley să fie persoana sigură pe ea și să facă ceea ce-i dictează inima, fără să se gândească doar la stabilitate. Mai ales la cea oferită de Mark, pe care nu-l suport. Doamne, om mai ipocrit ca el nu există. Iar Ley trebuie să înțeleagă asta. Da, AllexisChristianne? Adu-i împreună și o să fiu cea mai fericită. Măcar locuiesc împreună, momentan😁 nu dau mai multe detalii deoarece vreau să vă las pe voi să descoperiți această carte minunată, motivațională, pentru că scriitoarea încearcă să strecoare de fiecare dată câte un mesaj care reușește să ne pună pe gânduri, să ne ofere răspunsuri, ne face să vedem dintr-o altă perspectivă anumite lucruri ce țin de viață.
Iar unele decizii pe care Darren le-a luat o conving atât pe Ley, cât și pe noi că sunt cele mai bune.

Multe persoane se regăsesc în ea. Am avut momente în care îi înțelegeam deciziile și frica și momente în care pur și simplu îmi doream să nu mai fie așa rațională, să simtă, să-l lase pe Darren lângă ea, fiindcă el i se potrivește, e singurul căruia chiar îi pasă cu adevărat de ea. Cred că uneori eram atât de revoltată pe ea tocmai pentru că gândeam la fel, și voiam ca ea să fie opusul persoanei care și-a propus să fie. Să nu mai privească viitorul, ci doar să se bucure de prezent. Pentru că este cel care contează.

Cartea este foarte bine realizată, descrisă, cu momente în care simțeam că mor de râs, că o să-l iubesc pe Darren pentru totdeauna, momente în care aveam un zâmbet tâmp pe buze gândindu-mă la cei doi, care sunt adorabili împreună. Sper din inimă că veți citi.

"Când ești prea cerebral, te temi să-ți  asumi riscuri.
Te temi de nesiguranță, de dezamăgire, de eșec.
Nu poți visa, nu poți iubi ceea ce inima ta alege. Și, doar atunci când vei găsi pe cineva, suficient de bun și de nebun, încât să îți anihileze rațiunea, vei simți că trăiești.
Până în acel moment, doar vei exista..."

*

Citiți cartea, nu o să fiți dezamăgiți, eu am fost cucerită de ea de la primul capitol.

Cartea nu este finalizată.

La media aveți trailer-ul.

Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii.   xx😚
   

Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum