Capitolul 36- Fii puternică

1.3K 19 6
                                    

Heii!

A treizeci și șasea carte pe care v-o recomand este "Fii puternică" de Cataa05

O carte care mi-a plăcut foarte mult. Și pe care o recitesc atunci când mi se face dor de cuplul meu preferat din ea. Charlie și Kailey <3
Doamne, cât de drăguți și perfecți sunt împreună.

Fii puternică este volumul doi din Ține capul sus. O carte la fel de frumoasă. Cred că se poate citi și separat.

Fii puternică are și o continuare. Care este preferata mea. Prima parte mi-a plăcut, dar l-am urât pe Bryan așa că a doua parte este perfectă. O sa aflați cine este Bryan.
Au fost două tabere: tabăra Charlie și tabăra Bryan. Eu am fost cucerită de Charlie. Vă imaginați ce am ales..
Cei doi au fost atât de frumoși și de uniți împreună.. un cuplu minunat de care-mi va fi dor. Sper ca autoarea să facă capitole aniversare în care să vedem evoluția celor doi.

Lăsați-mi părerea voastră în comentarii. Sunt curioasă să vă aflu părerea și pe cine preferați.

În prima parte Kailey mi se părea arogantă sau uneori enervantă dar Charlie o schimbă. <3

"Anii au trecut, iar Kaitlyn s-a schimbat. Nu mai e ea cea care lasă privirea în pământ, acum ea îi ajută pe alții să-și țină capul sus. Și pe copiii ei i-a învățat la fel, să aibă încredere în ei. Uneori, poate au prea multă încredere în ei; nu mai ascultă de sfatul mamei lor și cred că se descurcă singuri. E greu să te descurci singur într-o lume așa de mare, fără ajutorul nimănui.

Kailey, fiica ei este cea care vrea să fie independentă și acceptă cu greu ajutorul celor din jur. Uneori aceasta este etichetată ca fiind superioară, dar totul e trecător și în orice moment poate să cadă. Oare va fi ajutată de cei peste care a călcat când a urcat?
Sau va fi nevoie de o persoană nouă în viața ei, care o va cunoaște pe adevărata Kailey?

Kaitlyn a învățat să fie puternică ca să treacă peste toată suferința. Kailey nu a suferit niciodată, dar când o va face va fi îndeajuns de puternică să treacă peste orice? Poate atunci va accepta ajutorul celor din jur."

*
Am schimbat coperta. Mulțumesc mult -elysi4n pentru această copertă minunată❤

Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. xx

Cele mai frumoase cărți de pe wattpad ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum