"Hatırla"

6.1K 357 10
                                    



      Yine yağmurun denizi süslediği bir günde sahilde bir kafede oturuyorlardı. Bu onların sinsi planlarını yapacagı masaydı. Kimbilir ne insanlar oturmuştu buraya,bu sandalyeye. Ama hicbiri onlar kadar kötü olamazdi.

"Selin'in döndüğünü biliyor musun?"

"Tabi ki."

"Öyleyse benimle iyi bir anlaşma yapmaya hazırsın?"

"Hı hı."dedi Kenan onaylarcasına. "Dökül bakalim kötü kaynana."

"Birşey bildiğimi belli etmeyeceğim. Bu hafta bir gün yemeğe çagıracağim. Kendini ayarla Selin senin olacak."

"Sinan onun peşini asla bırakmaz."

"Bırakacak. Bana güven. Arkasından adımını atmayacak."

"Buna nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?"

"Çünkü ben annesiyim aptal."

      Bu iğrenç planda Kenan'ın tek düşündüğü Selin'e sahip olmakti. Hem de en kısa zamanda..

     Kısa bir öksürük seansından sonra gözlerini açtı. Önce burnuna korkunç bir rutubet kokusu yayıldı. Ardından ellerinin acısını hissetti. Ne olmuştu böyle? Hareket etmeye çalıştığı anda bağlı olduğunu farketti. Karanlık olduğu için hicbirşey göremiyordu. Hafızası yerine gelmeye başladığında ufak tefek kareler doğdu gözlerinin önüne.
Kenan...

     Başkası tarafından kaçırılsa amenna diyecekti belki genç kadın ama Kenan.. O iyi değildi. Kendisini istediğini biliyordu ve bu Selin'in dizlerinin kesilmesine sebep oldu.
     "Kenan??!!"diye bağırdi. Onunla konuşmak istiyordu. Konuşup iyilikle anlatmak..
      Kapının ardından ayak sesleri duydu,ardindan gıcırtıyla açılan yağsız kapı.. Işık açıldığı anda gözlerini kırpıştırdı Selin. Kimbilir ne kadar karanlıkta kalmıştı.

      "Selin,uyanmışsın.!" 

      Tam bagırmak için ağzını açacakken vazgeçti. Bunlar son çare olmalıydı.Etrafını taradı gözleri. Bir duvarda komple fotoğraflari doluydu. Kendisi bile fotoğraflarin cekildiği yerleri hatırlamazdı. Korkuyla adama bakti.
"Benden ne istiyorsun?"

     "Basit. Benim olmani."

      "Ve bunun için beni kaçırdın öyle mi?"

     "Öyle."

      Selin alayla güldü. "Beni kaçırdın bağladın diye nasıl senin olmamı bekliyorsun?"

      Kenan tehtid edercesine onun saçlarını oksadı."Seni buna mecbur bırakarak."

       "Sen iğrenç bir adamsın."dedi hiddetle.

      "Bu kadar beklemek yeter Selin. Yıllardır peşindeyim. Kocandan bosandın gittin umudum vardır dedim,geldin yine mıç mıç oldunuz. Bana başka çare bırakmadın!"

      "Bir insanı böyle elde edemezsin!"

     "Seni istiyorum. Öyle ya da boyle. Zorla ya da isteyerek. Benim olacaksın. Başka birşey hayal etme bu saatten sonra."

      Selin ilk defa bu kadar çaresiz hissetmişti. Bundan önce yasadığı ne varsa ona artik su anki kadar korkunc gelmiyordu. "Polissin neden mesleğini yakıyorsun? Asla senin olmam,sence buna değer mi?Herşeyini kaybetmeye değer mi?" Son kozlarını kullanıyordu Selin ama nafile.

      "Senin için herşeye değer. Sana kana kana sahip olana kadar hiçbirşey umrumda değil. Nefesini boşa yorma."

      "Midemi bulandırıyorsun. Sinan seni bulduğunda ne yapacaksin merak ediyorum."

DÖRT MEVSİM [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin