4. Misschien wel, misschien niet

29.1K 350 37
                                    

"Ik kan je sexlessons geven." Zijn mond is nu vlakbij mijn oor en ik voel zijn zachte lippen bewegen terwijl hij praat.
Dan pas besef ik wat hij net gezegd heeft en met al mijn kracht duw ik hem van mij af en staar hem met open mond aan. Ik dacht dat Kai geen grenzen had, maar dit overtreft echt alles. Kunnen jongens dan nooit hun hormonen in controle houden.
"Jij bent echt zo een ongelooflijke asshole. Eerst zit je hier meisjes te begluren en daarna biedt je me aan om seks met je te hebben! Wat denk jij wel niet?!", mijn preek wordt verstoort door de deur van de toiletten die open gaat en Sky verschijnt fronsend in de deuropening.
"Euhm Raven? Ik wou net vragen waar je bleef, maar ik zie dat je bezig bent dus ik zal jullie maar laten.", terwijl ze dit zegt wiebelt ze met haar wenkbrauwen en staart ze me met een pedosmile aan. Geërgerd rol ik met mijn ogen.
"Nee hoor, we waren helemaal niet bezig", ik werp Wyatt en nijdige blik, om mijn woorden kracht bij te zetten, "ik ben hier klaar."
Ik loop naar de uitgang en sleur Sky kwaad aan haar arm mee. Ze grinnikt terwijl ze probeert om haar evenwicht te bewaren. "Wat was dat allemaal en wat deed jij alleen in de toiletten met de knapste jongen van heel de school?", vraagt ze lachend.
Gefrustreerd zucht ik. "Hij bood me freacking sexlessons aan!", roep ik bijna uit, maar ik kan mijn stem nog op tijd dempen. Haar ogen zijn groot van verbazing.
"Sexl...!!!!" Roept ze bijna uit door heel de gang. Ik leg mijn hand snel voor haar mond zodat je alleen nog maar een zacht gemurmel hoort. Ik kijk haar kwaad aan: "Shhht, niet heel de gang moet het weten."
"Sexlessons?!" Herhaalt ze weer, maar nu zachtjes. Ik knik. Opeens begint ze te grijnzen en die lach staat me niet aan.
"Eigenlijk is het wel schattig hé. De knapste en stoerste badboy van de school wil jou sexlessons aanbieden!" Ze springt hyper op en neer.
"Schattig?! Ik vindt het eerder een pedo actie," maar ondanks dat, moet ik toch een beetje blozen.
"Oh my god! Je moet blozen!! Ik wist het wel!" Sky begint nog harder te schreeuwen en snel kijk ik om me heen of iemand ons gehoord heeft. En ja, jammer genoeg staat mijn broer met zijn vrienden daar nog. Wyatt staat er nu ook bij en wanneer hij mij ziet grijnst hij. Ik negeer het en kijk kwaad naar Sky. Die direct ophoud met gillen.
"Oké oké, het is al goed, maar denk maar niet dat ik ophou met jullie te shippen. Oh en trouwens ga je ze aannemen?" Haar ogen glinsteren van opwinding.
"Wat?! Nee, natuurlijk niet! Ben je gek," sis ik. Ze haalt nonchalant haar schouders op: "Ik denk dat je het zou moeten doen. Het kan je helpen met Carter."
Geschokt kijk ik haar aan. "Het antwoord is nee en blijft nee." Natuurlijk heeft ze wel gelijk. Het zou me kunnen helpen met Carter. Oké nee, dit is gewoon te gek voor woorden. Snel schud ik de gedachten weg en loop Sky achterna naar de volgende les. Ik probeer er niet meer aan te denken, maar toch dwalen mijn gedachten steeds weer af naar het voorstel.
Ik loop naar mijn kluisje om mijn boeken van de les die we net hadden weg te leggen. Plots word ik ruw tegen een muur aangeduwd en voel ik een lichaam tegen mij drukken. Geschrokken kijk ik op en zie die 2 prachtig groene ogen. De stenen muur prikt pijnlijk in mijn schouders. Wyatts lichaam straalt warmte uit en ik moet moeite doen om niet te blozen. De gang is zonder ons twee meegerekend helemaal leeg. Waarschijnlijk is iedereen al naar huis.
Onze lippen zijn maar een paar centimeter van elkaar verwijderd en ik moet moeite doen om mijn adem onder controle te houden. Hij buigt zijn hoofd een beetje en ik voel zijn lippen zachte kusjes in mijn nek duwen. Ik schreeuw in mijn eigen dat ik hem moet wegduwen, maar ik ben gewoon zo verbaasd, dat ik me niet kan bewegen. Mijn hart gaat tekeer tegen mijn borst.
"Weetje Raven, mijn aanbod geldt nog steeds he?" Tussen elk woord plaatst hij een vederlicht kusje in mijn nek.
Plots besef ik wat hij aan het doen is en ik duw hem zacht van me af en glimlach schijnheilig. Wyatt daar in tegen vat het fout op en begint te grijzen.
"Wyatt, mijn antwoord geldt ook nog steeds, nee dus.", en met die woorden hef ik mijn knie op recht in zijn zak. Hij zakt kermend van de pijn in elkaar en ik stap over hem heen naar buiten.

Lessons from the Badboy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu