[Chapter four]
-Ko tu vēlies,lai uztaisu?-Harijs jautāja apgriežoties pret mani.
-Man vienalga,ko-Noteicu apsēžoties pie galda.
-Makaronus ar sieru?-Harijs jautāja izbraucot ar roku cauri matiem.
-Jā-Novilku plaši pasmaidot.
Harijs apgriezies paņēma katlu ielejot tajā ūdeni liekot to sildīties.
Uzsildoties ūdenim Harijs paņēma makaronu paku un attaisījis to vaļā, makaronus iebēra katlā.
Paejot dažām minūtēm Harijs nolēja no makaroniem ūdeni.
-Padosi lūdzu sieru?-Harijs jautāja meklējot trauku un rīvi.
-Tūlīt-Noteicu un piecēlos no krēsla virzoties uz ledusskapja pusi.
Atvēru leduskapi un sāku meklēt sieru,kuru nevarēju atrast.
-Labajā pusē durvīs ir jābūt sieram-Harijs teica atradis rīvi.
Ieraudzījusi sieru es to paņēmu un aiztaisījusi ledusskapi devos Harija virzienā. Noliku uz galda sieru un devos atpakaļ uz vietu,kur iepriekš biju sēdējusi.
Sakrustoju rokas un vēroju Hariju. Harijs pacēla savu skatienu augšā paskatoties uz mani. Mūsu skatieni sastapās un es uzreiz novērsos. Harijs iesmējās un novērsās no manis.
Kad ēdiens bija pagatavots Harijs man uzlika uz šķīvja makaronus ar sieru un paņēmis dakšu,to visu padeva man.
-Paldies-Noteicu paņemot rokās dakšu.
-Nav par ko,labu apetīti-Harijs teica un apsēdās man pretī sākot ēst.
-Tev tā pat-Noteicu sākot ēst savu porciju.
Kad biju paēdusi,es šķīvi noliku izlietnē un to sāku mazgāt.
-Ko tu dari?-Harijs jautāja paceļot uz augšu uzaci.
-Mazgāju traukus?-Teicu,kas izklausījās pēc jautājuma.
-Tev to nav jādara,tu varēji ielikt trauku mazgājamā mašīnā-Harijs noteicu norādot ar pirkstu uz trauku mazgājamo mašīnu.
-Man nav grūti nomazgāt aiz sevis traukus-Teicu un uzlūkoju Hariju.
-Vai man to bija jāuztver kā uzbraucienu?-Harijs jautāja mani vērojot.
-Es nezinu-Teicu un paraustīju plecus notīrot dvielī rokas.
Harijs uzlūkoja mani ar jautājošu skatienu un novērsās,kad viņam novibrēja telefons.
Ieskatījies savā telefonā viņš smagi nopūtās.
-Man būs tagad jāaizbrauc uz kādu laiku-Harijs teica aizbloķējis telefonu, pieceļoties no krēsla,noliekot savu šķīvi ar dakšu trauku mašīnā.
YOU ARE READING
My Robber (h.s)
Short Story-Stāviet-Iekliedzos asarām acīs,pati nezinot,ko es daru. -Tas viss ir pārpratums-Teicu pieejot pie policistiem un Harija. -Mazā,ko tu dari-Lūkass iesaucās nesaprašanā. Piegāju pie Harija ieskatoties viņa zaļajās acīs. Noslaucīju piedurknē asaras. ...