[Chapter five]-Kāpēc viņš tik ļoti vēlas,lai tu atgriestos pie viņiem?-Jautāju paskatoties uz savām rokām.
-Tā viņš varēja arī ievest citās valstīt un viss gāja ātrāk uz priekšu-Harijs atbildēja skatoties uz mani.
-Un bez tevīm viņš to nevar izdarīt-Noteicu sarkarstiski iesmejoties.
Harijs sarauca uzacis un nopietni paskatījās uz mani. Es uzsmaidīju viņam un uzsedzu sev virsū augstāk segu.
-Var,bet ne visās valstīs un ne tik ātri kā es-Harijs noteica un piecēlās kājās ejot uz istabas durvju pusi.
-Es tev noteikti,ka ticu-Čukstus, sarkarstiski noteicu un apgriezos uz sānu aizverot acis ciet.
Sajutu siltu elpu kutinot manu kaklu.
Atvēru vaļā acis un ieraudzīju Hariju pietupušos pie gultas.-Ko tad diez viņš vēlējās no manis,ja šeit bija atnācis un pēc tam meklēja tevi?-Harijs jautāja skatoties manās acīs.
-Es nezinu,varbūt tu ar viņu kaut ko sarunājāt-Noteicu paraustot plecus.
-Un kāpēc,lai es to darītu?-Harijs jautāja viņa balsij paliekot dziļākai.
-Es nezinu,man ir daudz piemēru, kurus tagad varētu nosaukt-Noteicu neizjaucot acu kontaktu starp mums.
-Pasaki vienu piemēru-Harijs teica pasmaidot.
-Es nezinu,kuru lai saku,varbūt es tev patīku un tu man nepatīci un mēğini panākt,lai tu man iepatiktos-Noteici iešķībi pasmaidot.
Harijs mazliet iesmējās un piecēlās kājās.
-Tev nu gan ir laba iztēle-Harijs teica nostājoties durvju ailē.
-Pasaki kaut ko,ko es nezinu-Noteicu un pasmaidīju.
-Bet nē es nesarunāju ar viņu pilnīgi neko-Harijs noteica un aizstaisījis durvis aizgāja prom no šīs istabas.
Izpūtu smagu nopūtu un aizvērusi acis iemigu dziļā miegā.
Atvēru vaļā acis,kad Harijs mani cēla augšā.
-Džeida celies-Harijs skaļākā balss tonī noteica.
-Cik ir pulkstenis?-Jautāju miegainā balsī izberzējot acis.
YOU ARE READING
My Robber (h.s)
Short Story-Stāviet-Iekliedzos asarām acīs,pati nezinot,ko es daru. -Tas viss ir pārpratums-Teicu pieejot pie policistiem un Harija. -Mazā,ko tu dari-Lūkass iesaucās nesaprašanā. Piegāju pie Harija ieskatoties viņa zaļajās acīs. Noslaucīju piedurknē asaras. ...