Džeidas POV.
Braucot atpakaļ uz māju,Harijs ir iegrimis dziļi savās domās. Es nodomāju viņam pajautāt par ko viņš domā,bet atmetu to pie malas.
-Jautā-Harijs kā nolasīdams manas domas, nosaka. Es uzlūkoju viņu pamājot ar galvu.
-Ko tieši?-Es jautāju paceļot uzaci uz augšu.
-To ko tu vēlējies pajautāt pirms brīža-Harijs saka.
-Nē, es jau zinu atbildi ,-Es saku novēršoties no Harija.
-Tad ko tu vēlējies jautāt?-Harijs jautā, nenovēršot skatienu no šosejas.
-Par ko tu tā aizdomājies?-Es saku.
-Par neko īpašu-Harijs atbild, paraustot plecus.
Es apmetu acis uz riņķi, zinot ka viņš tā atbildētu. -Es zināju.-
Harijs nopūšas. -Par to ko viņš man pateica-Harijs nosaka.
-Un ko viņš teica?-Es ziņkārīgi jautāju.
-Neko, vienkārš darījums-Harijs nosaka, acīmredzami nevēloties turpināt vairs par šo tēmu runāt.
-Labi,-Es novelku un atspiežu galvu pret logu, pieverot uz brīdi acis.
* * *
-Džeida, celies-Harijs saka, pakustinot mani aiz pleca. Es atveru acu plakstiņus pamanot ka esam piebraukuši pie mājas.
Es smagi nopūšos un izstaipjos pirms atveru vaļā durvis un izkāpju no mašīnas.
Harijs nolūko mani un aizver aiz sevis mašīnas durvis.
-Kā tu tik bieži vari gulēt?-Harijs jauta, pārbaudot vai ir aizslēdzis mašīnu.
-Un ko man citu darīt? Garlaikoties un skatīties vienā punktā?-Es saku, jautājoši. -Tu vienkārši mani pamani tajos brīžos, kad guļu.-
-Noteikti-Harijs nosaka, nobolot acis.
Kad esmu nonākusi mājā, es nekavējoties novelku nost augstpapēžu kurpes, kuras šo visu vakaru mani beidza nost.
Harija POV.
Es nolūkoju Džeidu, uz sekundi apdomājot vai viņai izstāstīt vai atstāt nostūrī par manu un Pītera sarunu.
Kad meitene novelk nost kurpes viņa mani uzlūko,pamājot ar galvu uz trepju pusi.
-Es iešu pārğerbties-Džeida nosaka un aiziet prom, pēc pāris sekundēm pazūdot no mana redzes loka.
YOU ARE READING
My Robber (h.s)
Short Story-Stāviet-Iekliedzos asarām acīs,pati nezinot,ko es daru. -Tas viss ir pārpratums-Teicu pieejot pie policistiem un Harija. -Mazā,ko tu dari-Lūkass iesaucās nesaprašanā. Piegāju pie Harija ieskatoties viņa zaļajās acīs. Noslaucīju piedurknē asaras. ...