1.0|Meli

116 25 0
                                    

[Chapter ten]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[Chapter ten]

-Kā viņš varēja aizbēgt?-Jautāju sakrustojot rokas virs krūtīm.

-Kamēr citi novērsa uzmanību viņš aizbēga nevienam no mums pat to nemanot-Harijs teica saraucot uzacis.
-Kāpēc tu jautā?-Harijs jautāja skatoties uz mani.

-Umm tā tik vien-Noteicu paraustot plecus.

-Patiešām,tā neizskatās-Harijs teica paceļot uzaci uz augšu. Es neko neteicu,bet vēroju Hariju,domājot,ko atbildēt.

-Patiešām Harij-Noteicu nervozi iesmejoties,cerot,ka Harijs man noticēs.

-Džeida,ja tu man,kaut ko nesaki tad pasaki man to tagad,es to tik un tā agrāk vai vēlāk pats uzzināšu-Harijs teica sakrustojot rokas.

-Es neko neslēpju Harij-Noteicu paceļot rokas augšā. Harijs sarauca uzacis,savelkot lūpas vienā līnijā.

-Lai tā būtu-Harijs nomurmināja pieceļoties kājās no krēsla.

-Kāpēc,lai es tev tagad melotu?-Jautāju sekojot ar skatienu Harijam.

-Ir daudz iemeslu,kāpēc tu man to neteiktu un tu tos ļoti labi zini-Harijs teica un šeit viss,ko varēju izdarīt bija piekrist viņa teiktajam.

Man bija daudz dažādu iemeslu,lai viņam tagad kaut ko neteiktu,bet tā vietā noklusētu.

-Džerijs ar Klaudiju atbrauks pēc pāris minūtēm,ja redzi vīriešus kaut kur pie mājas, tad tie ir jaunie apsargi-Harijs teica izejot no virtuves.

Novilku īsu 'mhm',ko Harijs droši vien nemaz nedzirdēja, jo bija izgājis no virtuves.

Izbraucu ar roku cauri saviem matiem palūkojoties skatam caur logu,ieraugot mašīnu piebraucam pie mājas,no kuras izkāpa daži vīrieši.

***

Iesoļoju viesistabā pie Harija,Klaudijas un Džerija, kuri cītīgi meklēja kaut ko savos datoros.

Piegāju klāt Klaudijai ieskatoties viņas datora ekrānā.

-Ko jūs visi trīs darāt?-Jautāju nenovēršoties no datora ekrāna,kur visi kaut ko meklēja,tikai Džerijs pēc manām domām meklēja kādu citu.

-Meklējam Kristanu un Džonu-Klaudija teica nepaceļot skatienu no datora.

-Kāpēc jūs meklējat Kristanu?-Jautāju saraucot uzacis,paskatoties uz Hariju, kurš turpināja meklēt Džonu.

-Lai Harijs pārmītu dažus vārdus ar viņu-Klaudija pēdiņās noteica.

-Harij,viņš man palīdzēja tikt prom no tā vīrieša-Teicu sakrustojot rokas virs krūtīm.

My Robber (h.s)Where stories live. Discover now