1.9 | Nomākta

139 20 1
                                    

[Chapter nineteen]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


[Chapter nineteen]

Noliekot mani pie zemes,es iekāpu mašīnā,kuru Harijs atslēdza vaļā. Viņš piegāja pie Džerija un kaut ko viņam pateica. Džerijs pamāja ar galvu iekāpjot savā mašīnā sākot,kādam zvanīt.

Harijs iekāpa mašīnā un bez vilcināšanās izbrauca no villas. Es piesprādzējos uzlūkojot Hariju,kurš bija aizdomājies savās domās.

-Harij,kas notiek un uz kurieni mēs braucam?-Uztraukusies jautāju pamanot,ka mēs braucam pavisam pa citu ceļu nevis atpakaļ uz viņu mājām.

-Kaut kur-Tas bija viss,ko Harijs atbildēja. Novērsos no Harija skatoties uz savām rokām.

-Neuztraucies viss būs kārtībā-Harijs noteica izbraucot ar roku cauri saviem matiem. Viņš savu plaukstu uzlika man uz pleca. Es viņu uzlūkoju sniedzot nelielu smaidu.

***

Mēs pēc gandrīz vienas stundu braukšanas piebraucām pie kādas nelielas mājas. Mēs izkāpām no mašīnas ejot uz mājas pusi. Ieejot mājā es apskatīju visu apkārt. Viss bija moderni iekārtots.


Novilku nost augstpapēžu kurpes un pakabināju mēteli. Uzlūkoju Hariju nožāvājoties.

-Seko es tev ierādīšu guļamistabu-Harijs noteica. Es viņam sekoju no mugurpuses ejot augšā pa trepēm.
Ieejot guļamistabā,es Harijam pateicos.

-Kāpēc man bija jābrauc uz balli un kāda informācija?-Jautāju apgriežoties ar skatu pret Hariju.
Harijs apstājās pie durvīm apgriezies pret mani.

-Informācija par Džonu,ja nebrauktu līdzi es informāciju neiegūtu-Harijs atteica.

-Kas notika,kādēļ mēs esam šeit?-Jautāju nolaižot skatienu uz zemes. Harijs nopūtās.

-Džona vīri,viņi tur arī bija,ja būtu uzkavējušies nedaudz ilgāk mums būtu cauri-Harijs teica pasperot divus soļus uz manu pusi.

-Un tagad pasaki,kādēļ tu ar viņu dejoji un runāji,es tev to biju aizliedzis darīt-Harijs teica paliekot dusmīgāks.

-Es...es aizgāju līdz dāmu istabai un tad...-Teicu. -Un tad?-Harijs jautāja.

-Viņš uzlūdza uz deju un es piekritu uz vienu deju-Ātri noteicu.

-Uz vienu deju-Harijs teica sarkarstiski iesmejoties. -Tā neizklausījās,kad jūs tur runājāt.-

Es klusēju vērojot Hariju,kurš ar katru brīdi palika ar vien dusmīgāks.
-Bļāviens,es tev teicu,lai ar nevienu citu nerunā un nedejo-Harijs kliedza norādot uz mani ar pirkstu.

My Robber (h.s)Where stories live. Discover now