1.3| Vakardienas piedzīvojums

125 22 2
                                    

[Chapter thirteen]

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

[Chapter thirteen]

Pēc pāris minūtēm Harijs ienāca istabā. Es viņu uzlūkoju saraucot uzacis.

-Kaut ko gribēji?-Jautāju sakrustojot rokas virs krūtīm. Viņš pamāja ar galvu pasperot soli tuvāk.

-Tev viss kārtībā?-Harijs jautāja ieskatoties man acīs. Es pamāju ar galvu neko neatbildot.

-Patiešām,izskatās ka tevi kaut kas nomāc-Harijs noteica pienākot man blakus.

-Harij,man viss kārtībā-Teicu uzlūkojot logu. Harijs klusu iesmējās.

-Tu esi greizsirdīga uz Klaudiju?-Harijs jautāja un mana uzmanība uzreiz tika pievērsta atpakaļ Harijam.

-Ko?Es un greizsirdīga uz Klaudiju? Kāpēc ja man ir puisis,kuru es mīlu-Teicu iekožoties apakšlūpā.

Harijs vērās manī pamājot noraidoši ar galvu. -Tev vajadzētu piestrādāt nedaudz pie melošanas-Harijs noteica nosmīnot.

Es neko neatbildēju. Viņam bija taisnība es biju nedaudz greizsirdīga uz Klaudiju un tur es neko nevarēju padarīt.

-Aizveries Harij-Noteicu un pasmaidot piegāju tuvāk Harijam,ka mūs šķira daži centimetri. Viņš sarauca uzacis, no manas pēkšņās rīcības.

Viņa acis noslīdēja uz manām lūpām un es pasmaidot saņēmu viņu aiz krekla un pievilki viņu sev klāt savienojot mūsu lūpas kopā.

Neatraujoties viens no otra,Harijs mani pacēla augšā no grīdas un lēnām nesa mani uz gultu.

Izbraucu ar roki cauri Harija matiem.
Ieliekot mani gultā es novilku nost Harija kreklu un virzījos uz leju,lai novilktu viņu bikses.

Harijs saņēma manas rokas un pacēla tās augšā noliekot tās virs manas galvas. Viņš novilka nost man kreklu un tad bikses. Es pasmaidīju ieskatoties viņam acīs.

Atvēru vaļā viņa bikses un novilku tās nost,apgriežot mūs otrādi,tā ka es tagad esmu virsū Harijam.

Noskūpstīju Hariju un noslidināju rokas zemāk. Taisījos vilkt viņa bokseršortus nost,bet viņš saņēma manas rokas. Es viņu uzlūkoju saraucot uzacis.

-Tu esi pārliecināta,ka šo vēlies?-Harijs jautāja ieskatoties man acīs. Es pamāju ar galvu un Harijs atlaida manas rokas vaļā apgriežot mani otrādi.

Viņš novilka manu apakšveļu nost un drīz vien es novilku viņa bokseršortus.

-Esi gatava?-Harijs jautāja. Es pamāju ar galvu un Harijs lēnām ienāca manī.
Ieķēros segā,kad Harijs sāka kustēties.

Viņš sāka kustēties ātrāk un es ievaidējos apliekot rokas ap Harija kaklu.

-H..Harij...ātrāk-Noteicu. Viņš nosmīnēja un sāka kustēties ar vien ātrāk. Ieskrāpēju Harijam mugurā,kas lika viņam iekunkstēties. Savienoju mūsu lūpas kopā.

Harijs sāka kustēties ar vien ātrāk,kas man lika izsaukt viņa vārdu.

***

Atvēru vaļā acis iespīdot saules gaismai man acīs. Paskatījos uz sānu, kur ieraudzīju guļošu Hariju.

Sapratusi,ka esmu kaila zem segas es ātri piecēlos no gultas un paņēmusi no zemes savu apakšveļu ieskrēju vannasistabā. Uzvilku apakšveļu un izgāju no vannasistabas pieejot pie skapja.

Uzvilku melnus legingus un nedaudz pagaru džemperi un izsoļoju no istabas atstājot Hariju guļam vienu.

Iegāju virtuvē. Paņēmu glāzi ielejot tajā apelsīna sulu. Iebērusi šķīvī brokastu pārslas un pielējusi klāt pienu es apsēdos pie galda.

Tā bija liela kļūda,kas starp mani un Hariju vakardien notika. Kāpēc es to vispār darīju? Ja to Lūkass  uzzinās tad mūsu attiecībām ir beigas. Bet viņš to neuzzinās,ja neviens to viņam nepateiks.

KAS PIE VELNA TEV BIJA VAKAR UZNĀCIS DŽEIDA?

Atstutēju galvu,pret savu plaukstu ēdot brokastis,atgriežoties atpakaļ pie domām.

-Dēļ šīs nakts es nevaru normāli paiet-Nočukstēju sev zem elpas lūkojoties visu laiku vienā vietā.

-Džeida?-Harijs miegainā balsī teica, izraujot mani no manām domām. Es uz viņu paskatījos neko neatbildot.

-Es vēlējos parunāt par to,kas starp mums notika-Harijs teica izbraucot ar roku cauri saviem izpūrušiem matiem.

-Harij,mēs varam to aizmirst,tā itkā tas nebūtu noticis?-Jautāju novēršot savu skatienu no Harija. Sāku spēlēties ar ēdienu necenšoties neskatīties uz Hariju.

Viņš īsu laiku neko neatbildēja. Izdzirdot soļus,kas nāca uz manu pusi,es noriju siekalas,kas bija saskrējušas mutē.

Mana sirds sāka sisties ātrāk,kad Harijs apstājās man tieši aiz muguras.
Viņš paņemā manus matus un pacēla tos nedaudz uz augšu noskūpstot manu kaklu.

-Vēlies aizmirst par to,ka mums bija seks? Labi-Harijs noteica atlaižot manus matus.

Es izlaidu vieglu nopūtu savelkot lūpas vienā līnijā. Harijs apsēdās man pretī paņemot bumbieru no augļu groza.

Es neuzdrīkstējos pacelt savu skatienu uz augšu,lai uzlūkotu Hariju,kurš mani vēroja.

Paēdot brokastis un noliekot traukus, traukumazgājamā mašīnā es devos ārā no virtuves uz viesistabu.

-Kāpēc tu tā staigā?-Harijs jautāja saraucot uzacis. Es apstājos un uz viņu paskatījos. Viņš mani vēroja ar jautājošu skatienu.

-Pēc vakardienas piedzīvojuma-Noteicu savelkot lūpas vienā līnijā. Harijs iesmējās.

-Liekas,ka  esmu padarījis ļoti labu darbu-Harijs smīnot noteica. Es izbolīju acis un gāju tālāk.

Ieejot viesistabā es iesēdos dīvānā un ieslēdzu televizoru. Jutu šo sajūtu,ka mani kāds novēro. Paskatoties viss apkārt es nevienu nemanīju. Mēğinot par to aizmirst es pievērsos atpakaļ televizoram.

My Robber (h.s)Onde histórias criam vida. Descubra agora