2.7 | Sarunāts

132 27 1
                                    

-Tie paši noteikumi?-Es jautāju, paskatoties uz Hariju, kad piebraucam pie villas, kur norisinās balle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Tie paši noteikumi?-Es jautāju, paskatoties uz Hariju, kad piebraucam pie villas, kur norisinās balle.

Harijs mani uzlūko paceļot uzaci uz augšu. -Nē, bet būšu priecīgāks, ja būsi man blakus...tuvumā.-Harijs saka.

-Labi.-Es novelku, novēršoties no Harija. Durvis tiek atvērtas un es ar Hariju izkāpjam no mašīnas.

Dažu pāru acis tiek pievērstas mums. Ejot garām kādam pārim, es ieklausos viņu sarunā.

-Šī ir pirmā reize, kad viņš ierodas ar meiteni nevis viens.-Sieviete izbrīnīti nosaka vīrietim.

Es paskatos uz Hariju un pasmaidu, ieejot mājā.

-Pirmā reize ar pāri?-Es jautāju iesmejoties. -Varbūt Deivida ballē arī?-Es saku.

Harijs nopūšas. -Es neatbraucu, lai tu mani izsmietu.-Harijs nosaka, paskatoties uz mani.

Es nobolu acis vēl ķircinot viņu, līdz viņam tas apnīk.

-Džeida...es tev to muti drīz aizlīmēšu.-Harijs brīdinoši saka. Es paceļu uzaci uz augšu.

-Ja vien tev būtu ar ko.-Es saku pretī. Harijs pasmīn uz sekundi.

-Nē nav, bet varu uz mirkli tevi aizvērt.-Harijs saka. Es izaicinoši viņu uzlūkoju.

-Jā,protams. Tev tas ...-Es saku sarkastiskā balss tonī, kad Harija lūpas noskūpsta man pieri.

Es apjukusi uzlūkoju viņu, redzot rotaļājamies smaidam viņam sejā.

-Es teicu.-Harijs lepodamies ar sevi saka.

-Harij!-Vīrietis no muguras nosauc. Harijs uzgriež man muguru, sasveicinoties ar svešinieku man acu priekšā.

-Tev ir kompānija Harij.-Vīrietis izbrīnīts nosaka.

-Džeida.-Es nosaku pastiepjot roku uz priekšu.

-Jauks vārds,Džeida. Es esmu Trevors.-Vīrietis stādas priekšā,paspiežot man roku.

-Prieks, ka ieradies Harij.-Trevors nosaka.

-Es nepalaistu garām šo pasākumu.-Harijs saka,ar smaidu sejā. Es viņu uzlūkoju ar paceltu uzaci uz augšu.

Melis

Harijs apspriež vēl dažus vārdus ar Trevoru,līdz viņš aiziet sasveicināties ar pārējiem viesiem.

-Ko tu parasti šajās ballēs dari?-Es jautāju skatoties apkārt uz viesiem.

-Garš stāsts vai īss. Ierodos, pārmiju dažus vārdus ar citiem un dodos projām.-Harijs nosaka paņemot šampanieša glāzes no viesmīļa, kas gāja tik tikko garām.

* * *

-Vai varu uzlūgt jūs uz deju?-Jautā vīrietis pienācis pie manis,kurš pirms īsa laika bija runājis ar Hariju.

My Robber (h.s)Where stories live. Discover now