1.7 | Balle

114 22 2
                                    

[Chapter seventeen]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[Chapter seventeen]

Džeidas POV.

Uzlūkoju Hariju,kurš bija iedziļinājies televizorā. Pasmaidot viņam parādījās vaigos bedrītes,kas man lika pie sevis novilkt īsu 'aww'. Vērojot viņu pāris sekundes,Harijs uzlūkoja mani.

Es ātri no viņa novērsos. Harijs nosmīnēja, kas man lika nedaudz nosarkt apjaušot to,ka tiku pieķerta vērojot viņu.

-Es saprotu,ka esmu skaists,bet nav pieklājīgi vērot cilvēkus nepārtraukti, tas liek viņiem justies neērti-Harijs teica turpinot smīnēt. Apmetu acis uz riņķi vērojot televizorā reklāmu.

Harijs mani vēroja,kas man lika nedaudz justies neērti. Es uz viņu paskatījos savelkot lūpas vienā līnijā.

-Tu kaut ko vēlies?-Jautāju paceļot vienu uzaci uz augšu. Harijs noraidoši pamāja ar galvu.

-Vispār ir viena lieta,ko es vēlētos-Harijs noteica pienākot man nedaudz tuvāk. Es saraucu uzacis nedaudz paliecoties uz atpakaļ.

Kad Harijs atkal bija gatavs kaut ko teikt,viņa telefons iezvanījās,kas lika pievērst viņu visu uzmanību telefonam. Viņš paņēma telefonu un ieskatījās ekrānā saraucot uzacis un izejot no viesistabas.

Ignorēju to un pievērsos televizoram. Paejot reklāmas pauzei,es iekārtojos ērtāk dīvānā.

Harija POV.

-Ko tev vajag?-Jautāju tik līdz biju pacēlis klausuli. Apmetu acis uz riņķi, kad Deivids vēl neko nebija atbildējis.
-Tev neviens runāt nav iemācījis-Nomurmināju.

-Sveiks tev arī,man ir papildu informācija par Džonu-Deivids teica.
-Šauj tik vaļā-Noteicu izbolot acis.

-Piedod,bet ja vēlies informāciju tad šodien sešos,pēc četrām stundām esi uz balli manā villā un kopā ar meiteni- Deivids teica.

-Kāda velna pēc man tur ir jādodas un kādēļ,lai es brauktu ar viņu sev līdzi-Jautāju nedaudz paaugstinot balsi.

-Tu vēlies papildu informāciju? Tad nāksies ierasties-Deivids mierīgi teica.
Ieskatījos pulkstenī izlaižot nepatikas pilnu nopūtu.

-Pēc piecām stundām būsim,es tevi brīdinu ja kautkas atgadīsies tad tev ir beigas-Ar sakostiem zobiem noteicu pirms nometu klausuli. -Maita-Nočukstēju.

Izbraucu ar roku cauri matiem izejot no sava biroja ejot uz savu guļamistabu,kur atrodas pāris kleitas kuras vēl bija palikušas no māsas,kas derētu Džeidai.

Džeidas POV.

-Džeida eji uz savu istabu uz sāc taisīties,viss apğērbs ir jau tavā istabā- Harijs pēc vairāk nekā desmit minūtēm atnāca atpakaļ. Es netaisījos pat jautāt kādēļ,ieraugot ka viņš nav īsti labā garastāvoklī.

My Robber (h.s)Where stories live. Discover now