1.5|Tu viņiem pateici

125 26 5
                                    

[Chapter fifteen]

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

[Chapter fifteen]

Izejot no Harija biroja,es devos pie Stellas,kura atradās viesistabā spēlējoties ar savām bārbijām. Ieraugot mani viņa pieskrēja pie manis.

-Paskatamies mūltenes?-Stella jautāja apķeroties man ap kājām. Pacēlu viņu rokās aizliekot matu šķipsnu Stellai aiz auss,kas krita viņai sejā.

-Sākumā aiziesim pēc uzkodām?-Teicu,kas vairāk izklausījās pēc jautājuma. Stella pamāja ar galvu.

Nonākot virtuvē es uzsēdināju Stellu uz galdu. Paņēmu no skapja čipšus, konfektes,popkornu,šokolādi,sulu ar kolu.

-Pietiks?-Jautāju apgriežoties pret Stellu viņu uzlūkojot. Viņa lēnām un prātīgi nokāpa no galda pienākot klāt man uzlūkojot visu ēdienu.

-Cepumi?-Stella jautāja paskatoties uz mani. Es pasmaidīju paņemot no skapja cepuma paku. Stella pasmaidīja priecīgi izskrienot no virtuves.

-Ejam skatīties mūltenes-Stella teica skrienot uz viesistabu. Paņēmu rokās visu ēdienu,kuru knapi varēju noturēt rokās, sekojot Stellai.

-Stella-Pasaucu,kad Stella gatavojās skriet viesistabā. -Mēs iesim uz atpūtas istabu-Noteicu pamājot ar galvu. Viņa apstājās paskatoties uz mani.

-Kur tāda ir?-Stella jautāja saņemot savu roku plaukstā. -Pa trepēm augšā un otrās durvis pa kreisi-Noteicu.

Stella vairs neko nebildot uzskrēja uz otro stāvu. Uzkāpjot pa trepēm un ieejot istabā,es noliku visu ēdienu uz zemes pie pufiem.

-Ko mēs skatīsimies?-Jautāju Stellai, kura ieleca lielajā pufā paņemot rokās cepumus.

-Ledus sirdi,karali lauvu...minionus, sniegbaltīti-Stella teica atverot vaļā cepuma paku.

Uzliku pirmo multeni 'Ledus sirdi' un aizgāju iesēsties pufā paņemot rokā kolu. Stella bija pievērsusies multenei un ēda cepumus.

Sākoties dziesmai,Stella piecēlās no pufa un sāka dziedāt līdzi dziesmai, mēğinot atkārtot tās pašas kustības, kuras Elsa,kamēr dziedāja. Es nedaudz iesmējos padzeroties kolu.

Noskatoties visas multenes un apēdušas gandrīz visu ēdienu,ko bijām apēdušas mēs piecēlāmies no pufiem.

-Tagad taisīsim pankūkas-Stella teica lēnām ar mani ejot ārā no istabas nesot visas tukšās pakas ārā uz virtuvi,lai tās izmestu gružkastē.

Nonākot virtuvē es ar Stellu izmetām visu ārā,kas mums bija rokās. Paņēmu bļodu,kur uztaisīt mīklu. Stella teica visu,ko mīklai vajag. Es pasmaidīju par to,ka viņa zina visu,kas pankūku mīklai ir vajadzīgs.

-Es varu iebērt miltus?-Stella jautāja paņemot miltu paku sev rokās.
-Protams-Noteicu. -Tikai beri lēnām,lai neiebirtu...viss-Iepauzēju nedaudz,kad Stella netīšām atlaida vaļā paku ar miltiem,kamēr lēnām un uzmanīgi bēra tos bļodā,radot mazu baltu mākoni.

My Robber (h.s)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora