Det kommer nok ikke som et chok, når der er en ny pige som er faldet for en af de 7 fantastiske drenge, som har fået tildelt et gruppenavn, som er BTS. Men uheldigvis lader det til, at denne pige er mig selv. Ja du hørte rigtigt. Jeg er selv en af de piger, som har faldet for en af dem. Drengegruppens største fuckboy og badboy J-Hope, er navnet på ham. Men jeg ville aldrig få en chance hos ham, både fordi jeg ikke er den eneste pige på skolen der har et crush på ham, men også fordi jeg altid er blevet kendt for nørden, og hvad for en populær dreng har lyst til at have det?
Sommerferien er overstået og nu begynder vejret langsomt at blive iskoldt igen.
Hvert år enden vi går på sommerferie, skal vi til en slags konkurrence, hvor lærerne skal teste os i hvad vi kan i forskellige sportsgrene.
Jeg synes nu selv, at jeg er meget god til at løbe, kaste og så videre, men dans har aldrig fanget mig særligt meget, som de andre sportsgrene. Men det er først efter sommerferien vi får at vide, hvad for nogle klasser vi kommer i, fordi skolen deler klasser op i danseklasse, løbeklassen, kasteklassen, og meget mere. Og det er fordi, at vi dyster med andre skoler om, hvem der er den bedste i de forskellige ting.
Men som du kan regne med, så er pigerne på min skole ligeglade, bare så længe at de kommer i den samme klasse som deres crush. Personligt har jeg ikke lyst til at komme i samme klasse som J-Hope, fordi jeg ved hvordan han er, og han er en der skaber store problemer, hvis man kan sige det sådan?De fleste står spændte oppe ved tavlen, og kigger efter deres eget navn og klasse, og selvfølgelig om de er kommet i den samme klasse som deres 'Oppa'. Det hele ligner et kaos, fordi alle skubber og masser for at komme frem til tavlen. Men jeg er heldigvis en meget tålmodig pige, så jeg venter til de alle er smuttet.
De drenge som jeg gik i klasse med sidste år, bliver tit irriteret på pigerne, fordi det eneste de går op i er, at komme i samme klasse som deres 'oppa'. Selv jeg er ved at kaste op over det.
"YAY, jeg kom i samme klasse som Suga!" Råber pludselig en pige lykkeligt, hvorefter hendes veninde kigger jaloux på hende. "Ej hvor snyd... Jeg kom ikke i klasse med nogen af drengene."
Det er forskelligt hvordan pigerne reagere. Nogen af dem græder, fordi de ikke er kommet i samme klasse som dem, nogen bliver overdrevet glade til det kan skræmme en lidt. Nok det værste der er sket, var at der var engang en pige som blev så sur på en af hendes veninder, fordi hun kom i klasse med hendes Oppa, at pigen begyndte at slå sin veninde af vred og jalousi. Desværre gik jeg ikke i klasse med de to den gang, som jeg kunne have set det. Men nøj, hvor ville jeg ønske at jeg havde set det.
Jeg sidder for det meste på min plads og observerer andre, hvorimod andre snakker med deres venner om drama og alt muligt andet. Men snakken forgår mest om BTS drengene, hvor jeg smuglytter engang imellem. Men kun fordi jeg selv kan være lidt nysgerrig på, hvad mit crush laver.
YOU ARE READING
Mit sorte håb
FanfictionAldrig været den populære på skolen og altid været nørden. Desværre har du fået et crush på skolens største fuckboy og badboy, som kommer til at skabe store problemer for dig. Vil der være håb om, at J-Hope og dig kan finde ud af det sammen, eller v...