Vi ankommer til et lille market, som jeg ikke har set før. "Woah... se J-Hope!" Udbryder jeg spændt og trækker ham med mig.
Det er rimelig lang tid siden jeg har været i byen, fordi jeg altid har haft det travlt med at lave mine lektier. Jeg nyder virkelig den tid J-Hope og jeg bruger sammen, selvom jeg ved det er forkert at pjække, men en lille fridag kan ikke skade.
"Den er sød til dig." Siger en gamle dame sødt, som står pænt omme bag boden. "Synes du?" Spørger jeg og holder den fine kjole op foran mig, hvorefter jeg drejer elegant rundt og kjolen blafrer i vinden.
"Det synes jeg ihvertfald." Svare den gamle dame og smiler til mig. Jeg står og spekulere lidt på, om jeg skal købe den eller ej.
"Nørdi kom!" Kan jeg høre J-Hope kalde, hvorefter jeg lægger kjolen forsigtig fra mig. "Jeg kommer!" Råber jeg tilbage og forlader boden. J-Hope stå ikke langt væk fra mig, så det kan ikke udgåes, at få øjenkontakt med ham, hvor jeg ligger mærke til det søde smile han giver mig, når han ser, at jeg kommer hen til ham."Hvad så?" Spørger jeg uskyldigt og svinger mine arme frem og tilbage.
Jeg kan se at han gemmer noget omme bag sin ryg, så jeg forsøger at gå om bag ham. Men det hjælper ikke, fordi i det jeg går hen ved siden af ham, hopper han til siden, sådan vi står foran hinanden igen.
Jeg folder mine arme kors og kigger irriteret på ham, men han står stadig og griner lidt af mig. "Er du blevet sur?" Spørger J-Hope med et smil på læben og går tætter på mig. Men jeg vender mit hovede til den anden siden, sådan vi ikke får øjenkontakt.
Kort tid efter kan jeg høre J-Hope udbryde med et lille host, som får mig til at kigge på ham. Og idet samme jeg vender mit hovede tilbage, ser jeg en is, som han holder op foran mig. "Jeg tænkte om du havde lyst til en is?" Spørger han med en charmerende stemme. Derefter nikker jeg og tager imod isen.
YOU ARE READING
Mit sorte håb
FanfictionAldrig været den populære på skolen og altid været nørden. Desværre har du fået et crush på skolens største fuckboy og badboy, som kommer til at skabe store problemer for dig. Vil der være håb om, at J-Hope og dig kan finde ud af det sammen, eller v...