J-Hopes synsvinkel
Efter jeg ser Nørdi tage hjem, står jeg alene ved skoleskabende. "Jeg troede ikke det ville blive så svært med, at lade som man kan lide hende." Siger jeg og stirrer tomt ind i mit skab.
"J-Hope Oppa!" Kan jeg pludselig høre en pige stemme sige. Men jeg forsætter bare med at kigge ind i mit skab, hvor jeg tager de sidste bøger ud derfra og putter dem ned i min skoletaske.Jeg lukker derefter mit skab og sukker dybt. "Hvad vil du Yuna? Jeg har travlt." Hun prikker herefter mig på næsen og fniser.
"Jeg har ledt efter dig Oppa." Siger Yuna med en tøse stemme og spiller uskyldig. "Okay, hvad vil du så?" Spørger jeg ligeglad og læner mig op af skoleskabet, mens jeg folder mine arme over kors.
Yuna kigger genert ned i gulvet, hvorefter hun kigger op på mig. "De.. det er bare... Er rygterne rigtigte OPPA?" Råber hun frustreret og venter utålmodigt på et svar. "Hvad for nogle rygter?" Spørger jeg roligt og rynker mit øjenbryn.Yuna kaster sig derefter grædende ind i mine arme og siger, imens tårerne løber ned af hendes kinder og rammer min trøjen. "At du og Nørdi er kommet sammen?" Idet samme trækker jeg Yuna væk fra mig og skubber hende, sådan hun rammer med ryggen mod skoleskabet, mens jeg holder hendes skulder og kigger hende dybt i øjnene. "Hvorfor helvede tror du sådan noget!"
Yuna blev så overrasket over min pludselig reaktion, at hun begyndte at græde. "Jamen.. Oppa. Du forsvarede Nørdi inde i klassen, som man skulle tro det. " Snøfter Yuna og kigger nervøst på mig. "Aish...." Udbryder jeg irriteret og kigger væk fra Yuna.
Der er går kort tid, før jeg vender mit blik tilbage på hende og ser forskrækkelsen inde i hendes øjne. "Sig mig Yuna, tror du virkelig, at jeg ville date Nørdi?" Spørger jeg seriøst.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mit sorte håb
Fiksi PenggemarAldrig været den populære på skolen og altid været nørden. Desværre har du fået et crush på skolens største fuckboy og badboy, som kommer til at skabe store problemer for dig. Vil der være håb om, at J-Hope og dig kan finde ud af det sammen, eller v...