Jeg kigger chokeret på J-Hope og tør ikke at sige et ord. Der er stadig helt stille inde i klassen nok, fordi vi alle blev overrasket.
"Skal du ligge der hele dagen?" Spørger J-Hope kækt og rejser sig op, hvorefter han hjælper mig med, at komme op på benene igen. De andre fra BTS står bagved ham, hvor RM lægger sin hånd på J-Hopes skulder. J-Hope drejer derefter sit hovede og smiler til RM. "Det gjorde du godt." Siger RM og smiler tilbage til ham.
"SÅ kan I godt sætte jer på jeres pladser!" Råber vores lærer, idet hun kommer stresset ind i klasseværelset. "Nårh.. snakkes ved." Siger BTS til J-Hope, når de får øje på læreren, hvorefter de forlader klasseværelset for, at gå til deres egne klasser.
Vi fumler derefter hen til vores pladser og sætter os ned.
"Der er en del vi skal nå." Siger vores lærer og tørrer sveden af hendes pande."Kim ville du ikke dele testen ud?" Spørger vores lærer en af eleverne, hvorefter Kim rejser jeg op fra sin plads og tager imod testen, som hun rakker ud til ham, hvorefter han deler det ud til de andre elever. "Håber I har læst jeres lektier til i dag, fordi der er en test i dag, som I alle skal igennem." Siger hun, imens Kim deler de sidste papir ud til folk.
Jeg kigger derefter ned på mit bord, idet der bliver lagt et papir. "Umm.. Der bliver ikke så svært." Siger jeg for mig selv og kigger opgaverne igennem. Jeg kigger derefter over på J-Hope og ser ham panikke over testen.
Min mave kryper sig sammen, når jeg kan se på ham, at han finder opgaven svær. "Du skal nok klar det." Siger jeg inde i mit hovede, hvorefter jeg smiler til ham. Men han kigger ikke på mig. J-Hopes øjne er som limet fast til papiret."Når I har fået testen må I begynde." Råber vores lærer udover klassen, hvorefter jeg kan se sveddråberne på J-Hopes pande komme frem.
Efter kort tid, bliver jeg færdig med testen og ligger derefter min blyant fra mig. "Måske er han faldet til ro?" Derefter kigger jeg over på J-Hope og ser stressen i hans øjne, og en blyant som ikke bevæger sig.Jeg tager herefter mit papir op for at kunne samlinge vores svar. Men J-Hope har ikke skrevet det eneste ord på hans papir. Han bliver mere og mere frustreret jo korter tid der bliver tilbage af testen. "15 minutter tilbage til vi stopper!" Råber vores lærer igen og sætter sig godt tilrette i lænestolen og lukker øjne.
YOU ARE READING
Mit sorte håb
FanfictionAldrig været den populære på skolen og altid været nørden. Desværre har du fået et crush på skolens største fuckboy og badboy, som kommer til at skabe store problemer for dig. Vil der være håb om, at J-Hope og dig kan finde ud af det sammen, eller v...