Part 2: Den første dansetime

266 36 12
                                    

Der er helt stille imellem os alle. Jimin og Jungkook venter stadig spændt på, at J-Hope svare, men han udgår deres blikke og kigger væk, mens han siger med en nervøst stemme. "Altså.. faktisk er Nørdi og mig..."
"Hvad laver I to her! Skal I ikke til time?" Afbryder vores danselærer, idet hun går ind i danselokalet og ser Jimin og Jungkook.

"To sekunder frøken. " Siger Jungkook og kigger utålmodigt på J-Hope. "Nej, jeg har ikke lige to sekunder og det har Jung hoseok og Y/N heller ikke!" Svare hun vredt tilbage. Derefter fjerner Jimin blikket fra J-Hope, hvor han kigger på Jungkook. Han tager en dyb indåndning og siger med en skuffet stemme. "Det nytter ikke Jungkook, lad os bare gå, så snakker vi med ham senere." "Jamen..." Udbryder Jungkook, men det er allerede for sent, fordi Jimin svinger sin arm om Jungkooks skulder, hvorefter han trækker Jungkook med sig ud.

" Udbryder Jungkook, men det er allerede for sent, fordi Jimin svinger sin arm om Jungkooks skulder, hvorefter han trækker Jungkook med sig ud

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Frøken stirrer irriteret på dem, idet de går forbi hende. Men efter de stormede utilfredse ud af danselokalet, kigger frøken på J-Hope og mig med et smil på læben. "Der er ingen der skal ødelægge jeres kemi. " Derefter lukker hun døren efter sig og lader J-Hope og mig stå i en akavet stilhed.

Jeg er fuldstændigt forsvundet inde i min egen lille verden, og kan ikke lade vær med at tænke på, hvorfor han havde det så svært med, at fortælle at vi ikke er sammen.
"Jorden kalder Nørdi." Råber J-Hope og kommer nærmere hen til mig, som gør at jeg vågner op fra min lille verden, med et chok.

" Råber J-Hope og kommer nærmere hen til mig, som gør at jeg vågner op fra min lille verden, med et chok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Uh... undskyld. " Siger jeg genert og kigger ned i gulvet. J-Hope udbryder med et kækt grin, hvorefter han tager min hånd og svinger mig ind til ham. "Hv....Hvad laver du?" Spørger jeg forskrækket og kigger op i hans brune øjne, som jeg aldrig har set så tæt på før.
"Jeg skal jo finde ud af, hvor dårlig du er til pardans, sådan du kan lærer noget fra mesteren. " Siger han og smiler både med sin mund og sine øjne. Jeg står stadig og kigger fortryllet op på ham og holder min hånd på hans muskuløse brystkasse og kan mærke hans hjerte banke i takt til musikken, som han tændte med det samme han tog min hånd.

Han svingede mig rundt på gulvet et par gange før han siger med en seriøst stemme. "Jeg er ked af at sige det Nørdi. Men du stinker officielt til at danse pardans." "Mener du det?" Spørger jeg trist og stopper med at danse. J-Hope bryder derefter ud i latter og siger med et smil i øjnene. "Haha, men det gør ikke noget. Det er jo derfor du har mig, ikke sandt Nørdi? " Spørger han selvsikkert og lægger sin hånd på mit hoved. "J.. jo.. det er rigtigt nok." Svare jeg genert og rødmer en smule.

Mit sorte håbWhere stories live. Discover now