Pożegnanie oraz Port Angeles
Pov. Alex
Nim się obejrzałam nadszedł dzień, w którym mój najlepszy przyjaciel musi wrócić do domu. Ostatnie dwa dni spędzaliśmy czas razem tańcząc w moim pokoju, bądź wędrówką po lesie oraz oglądaniem Jacka, który latał nad naszymi głowami. Lucas i Jack zbliżyli się do siebie jednak nadal nie można ich nazwać przyjaciółmi. Po południu nadszedł czas odjazdu na lotnisko, na którym razem z Lucasem poczekam na jego lot a potem dołączę do mojej siostry, Jessici i Angelą, które wybierają się także do Port Angeles po zakup sukienek. Wraz z Lulu w siadamy do samochodu, który wzięłam zamiast motoru, ponieważ potrzebowałam bagażnika na torbę Lucasa a Bella jedzie z dziewczynami i jedziemy na lotnisko. Po około godzinie jesteśmy na miejscu Lucas odbiera bilet i razem siadamy w poczekalni i czekamy na jego lot. W tym czasie rozmawiamy o konkursie tanecznym, który się zbliża i do jakiej piosenki wystąpimy. Po 45 minutach słyszymy komunikat wzywający go do odprawy. Wstajemy i żegnamy się.
Po uścisku obserwuję jak odchodzi zostaję na lotnisku jeszcze 10 minut aż do jego odlotu nie minęło jeszcze dwadzieścia minut od jego odlotu a ja już tęsknie za nim mimo, że niedługo się zobaczmy na konkursie.
Wsiadam do samochodu i piszę do Belli gdzie są. Po zaparkowaniu pod restauracją, pod którą mieliśmy się spotkać widzę Jessice i Angele ale nie Belle. Wysiadam szybko i pytam się ich gdzie jest moja siostra na co odpowiadają, że poszła do księgarni i nie widzą jakiej i gdzie jest. Wkurzona ruszam ulicą i dzwonie do Isabelli dopiero za trzecim razem odbiera po zapytaniu gdzie jest podaje mi adres i jak tam dotrzeć. Szybko biegnę w jej stronę bo nagle zaczęłam mieć złe przeczucia po 9 minutach dochodzę do miejsca i widzę jak Bella czeka pod księgarnią podbiegam do niej i pytam się jej:
- Co ci do jasnej cholery wpadło do tej twojej pustej głowy, by samej godzić po Port Angeles co?! - pytam się jej głośno
- Chciałam kupić tą książkę, a ona była tylko w tej księgarni - odpowiada pokazując mi tę książkę.
CZYTASZ
Alex Swan (Zmierzch)
FanficAlex Swan i Isabeli Swan są bliźniaczkami dwujajowymi dlatego też różnią się od siebie nie tylko w wyglądzie ale także w charakterze. Isabelli( brakuje koordynacji, przyciąga kłopoty jest także nieśmiała. Alex jest osobą, która jest bardziej otwart...