-Hát ez most... ez... -kezdte el Tinus.
-Ti minek szeretnétek? -avatkozott bele Mac.
Bűzlött ez nekem. A kérdésre nem tudtam, hogy mit mondjak. De azért jól esett.
-Szerintem... -kezdtem el tétován.
-De nyomik vagyunk -nevetett Mac.
Csatlakoztunk hozzá. Szólt a pincér lánynak. Súgott neki valamit mire felszívódott és lappal meg tollal tért vissza.
-Köszönjük! -mondta Mac és a lány elment. -Akkor most mindenki kap egy cetlit és nem a saját írásával felírja, mire is gondol.
Öt felé szakította és mindenki kapott egyet.
-Okés -egyeztünk bele.
-Ez már tetszik -mondta Tinus.
Nem keveset kellett rajta gondolkoznom, hogy mit is írjak rá. Milyen kircsi lenne már, meg hát nem is kicsit szeretem őket. De azért ez gyors lenne nem? De a randi után nem kötelező összejönnünk... ugye? A duplarandi szócska került fel a lapocskámra és csak imádkozni tudtam, hogy nem csak én írtam ezt.
-Akkor ezeket belerakjuk az egyik üres vázába -és már pattant is érte.
Persze nem hagyta ott az övét, pechemre. Felírta a fent maradt lap két szélére: baráti összeröffenés, randi. Beledobtuk a sajátjainkat. Összerázta jó alaposan. Egyből húztunk belőle. Az enyémen vajon mi állt? Ott díszelgett rajta: ,,Randii két furi lánnyal" Majdnem kiugrottam a bőrömből. Szinte mindőnk szeme elkerekedett. Volt egy sanda gyanúm, hogy ezt a cetlit nem Eszti írta. Csak tudnám melyik jó madár...
-Felkészültetek?
-Igen -vágtuk rá.
-Akkor... Tinus?
-Randi.
-Aham, egy pont oda. Eszti?
-Doublerandi.
-Még egy pont. Nekem pedig... -nézte meg a papírt. -duplarandi. Jázi?
-Tipp?
-Barátság.
-Randii két furi lánnyal.
-Szupeer -röhögött és behúzta a strigulát. -Nekem eléggé úgy tűnik, hogy a baráti nyert szóval szercsi lávcsi.
A nevetgélést a pincér lány szakította meg. Hozta a kajákat. Nagyon gusztán néztek ki. Az illatuk belepte az egész termet. Még a tacot is kidíszítették.
-Ohh, köszönjük! -mondtuk.
Egész életemben nem ettem még olyen finomat. Már egy falat is a mennyországba repített. Tinus addig nyúzta Esztit, hogy kóstolja meg a tacot, amíg meg nem tette. Sorra mindenki megkóstolta a másikét.
-Bizonyísd is be, hogy nem vagy vega akkor -unszolt Tinus.
Elémtoltak egy tânyér szecsuánit. Kedvenc ételem.
-Nyami! -dörzsöltem össze a tenyeremet.
Neki is láttam. A spaghetti is finom volt, de azt nem tudtam megenni. Mac helyettem befalta. Amikor elkérte egyből odaadtam. Még boldog is lettem, hogy megszabadított tőle. A kidurranástól egy falat választott el.
-Én a hotel fele gurulva megyek -jelentkeztem.
-A kocsi után kössünk vagy állítsunk neked rámpát? -nevetett Eszti.
-A második szimpibb -nevettem vele.Még jön egy rész mindjárt!
KAMU SEDANG MEMBACA
Felülmúlhatatlan nyár \Szünetel\
Romansa,,...és a repülő felszállt..." Hónapok óta beszélek egy lánnyal, aki az összes lelki fájdalmamat ismeri már. Csupán 100 km a távolság köztünk. De egy születésnapi ajándék mindent megváltoztat. A határok megszűnnek és minden a fejetetejére áll. De t...